Köradagoló tömítés-, o-gyűrű-, szimering cseréjéhez kell mérőpados vizsgálat?
Igen a soros meg az eloszto adagolok masak de a padon derul ki minden. Jo e az osszerakas, nem e ereszt a tomites, jo e az uzemanyag mennyiseg. A gyaribealitasnak jonak kell elvileg lennie de van h korrigalni kell szereles utan. Ezert mondom, meg lehet nelkule csinalni.
Koszonom a pacsit.
Ha sokat állt az adagoló, szinte kötelező atomjaira szedni, mert ki fogja nyírni a motort első indításnál, meg az akkut, önindítót, stb.
Hacsak nincs kedved körbevontatni a fél megyében az autót, mire kikukázódik az adagoló.
De képes az öreg gázolaj úgy megfogni az elemeket az adagolóban, hogy egyből törik az egész.
Kérdés, mikor üzemelt legutóbb az adagoló.
Amúgy mindent meg kell mérni, meg az állítócsavarok meneteit megszámolni, és úgy össze lehet rakni, pad nélkül is.
Én most szívtam egy Bosch adagolóval, de inkább visszaraktam a régit, mert kezdtem kinyírni az önindítót, meg az akksit.
Valószínű a fejszelepek voltak rosszak nálam, vagy a franc tudja mi.
Meg a bronzpersely is kopott volt, mert félrevitte a szíjat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!