Ha egy személygépkocsi sárvédője elkezd korrodálni és az ívnél át is rozsdásodott, akkor ha javítóívet hegeszt fel a karosszérialakatos és úgy fújják le színre, akkor az kb hány év múlva kezd el újra rozsdásodni?
Az az előkészítéstől, a munkától és a körülményektől is függ.
Az én JE sárvédőmnek 3 év kellett, a BE 4 év után sem rozsdásodik. De semmi varázslat nincs benne: a JE javítva volt, a BE cserélve.
Első: Bal első és bal hátsó is rozsdás
Második: Nem viccből kérdeztem
Harmadik: Ha jól értem a javítva alatt a javítóíves megoldást érted, a cserénél pedig a komplett sárvédőelemcserét
Mindenkinek köszönöm a választ, első és harmadik sokat segítettek a döntésben!
Nekem nem a kerékjárat feletti ív rohadt, hanem a küszöb felőli vége. Egy darab lemez ki lett vágva alul, új darab behegesztve, utána lefújva. Nem gyári javítóelem, hanem egy táblalemezből vágott darab.
Az utángyártott elemnél célszerű ellenőrizni minden részét, nekem az index fészke volt kisebb. Szerencsére még a lefújása előtt bele kellett próbálnom így kiderült, szóval fényezés előtt lehetett rajta alakítani. Ugye fújás után nekiesni mondjuk reszelővel bizonytalanabb, mert megbontod a festéket, utána vagy sikerül lekezelni vagy nem elég alaposan, aztán ott is nagyobb eséllyel kezd rozsdásodni újra.
Köszönöm a választ!
Nekem legutóbb 1,5 éve tettek "foltot" az egyik sárvédőre, de mostanra ismét látszik rajta, hogy rozsdásodik, akkor a komplett elemcsere lesz a megoldás hosszabb távra(remélhetőleg amennyivel többe fog kerülni annyival több ideig is ki fog tartani...10 év feletti az autóm, sajnos a rozsda téma eddig minden hasonló korú autómat érintette
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!