Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen gyorsasági motort...

Milyen gyorsasági motort ajánlotok egy kezdőnek?

Figyelt kérdés

17 éves fiú vagyok,és szeretnék elkezdeni motorozni,persze amivel eddig semmi gond sincs,csak az a helyzet,hogy az ilyen crossmotorok,meg robogók,simsonok nem érdekelnek,csak a gyorsasági motorok mint pl a suzuki gsxr600-as.

A kérdést csak azért írtam ki,mert csak a gyorsasági motorok érdekelnek.Hogy kezdjek neki,milyen fajtával?

vagy hogy működik ez? bocs a sok értelmetlen kérdésért,még kezdő vagyok.


2010. máj. 24. 18:06
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:

Tényleg jó kis motorok ezek a 250-es/400-as sportgépek,de azt is vedd figyelembe,hogy többségük legalább 15 éves vagy még több,40-60e futott km-rel.


Ezek a kis méregzsákok ráadásul 14-18 ezret is elforognak és spormotorok lévén nem is kímélték őket,tehát vásárlásnál nagyon körültekintőnek kell lenned,semmikép se menj egyedül megnézni a motort.


A vételárra pedig számolj rá jó pár tízezer forintot az első kötelező szervizre és az egyéb egyéni problémák orvoslására.


Karbantartásukat az is nehezíti,hogy egy-két modell kivételével mind belpiacosak,ezért alkatrészt is nehezen kapni hozzá,leginkább az angol ebayről lehet beszerezni a cuccokat.


Jogsid milyen van/lesz hozzá?

2010. máj. 28. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
suzuki gsxr 1300 hayabusa
2010. máj. 28. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
15:47 Az valójában GSX1300R , az "r" betű a végén van. De ez csak szőrszálhasogatás:)
2010. máj. 28. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 A kérdező kommentje:
Most szeretném a jogsit letenni nyáron...
2010. máj. 28. 17:54
 15/20 anonim ***** válasza:
Cagiva Mito 125 vagy Aprilia RS 125, tökéletes egy kezdőnek, erős, pörgős, megfelelően felkészitenek ezek a "kis" gépek arra, hogy majd ráülj egy 750-1000ccm-es mocira
2010. máj. 28. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 Szergejevits válasza: