Autó vásárlás előtt állok. Velemeny ezekről? Többi lent
Az alfa romeo GT lenne az első szamu jeloltem 2.0 benzines
Alfa 156 2.5v6
Focus mk1 st 170
Vagy e36 e46 325i
Első szempont a menetteljesitmeny/elmeny
2. Megbizhatosag(ha 2 havonta szervizben all az nekem belefer csak ne 2hetente :D)
(Alkatresz ar es fogyasztás mellékes..nem szempont.)
Alfából nagyon meg kell nézni hogy mit veszel de lehet jó ha kifogástalanul működik és semmi jele hibának vagy gyengeségnek - utána már csak karbantartás és pénz kérdése. A legszebbek a legmutatósabbak az Alfák és ha belefér hogy kéthavonta előjön valami akkor neked biztos megéri majd.
Focus Mk1 st jóféle csak ne legyen széthajtva - nehogy valami hülyegyerektől vegyed aki megvette széttolta utána szabadul tőle.
BMW-ből csakis E36-ot. E46-ról ebben a nagyjábóli árkategóriában ne is álmodj mert ha van is akkor azt már nem szabadott volna forgalomba engedni - haverom vett egyet olcsón és nem ment át a műszakin + sorolták a hibáit és a szépnek tűnő fényezés alatt kiderült hogy egy olyan autóról van szó amit egyszer harmónika módjára összecsuktak teljesen. Az E36-ból félmillió az alsó határ mert az az alattiakra egy vagyont kell költeni de afelett pár százezerből megúszhatod hogy a végén legyen belőle egy elviselhető állapotú autó.
Alfatol felek egy kicsit hogy hezi szinten viszem szervizbe..de formara a gt fpgptt meg legjobban :D
A 2havi szerviz belefer..masodik autonak hasznalnam.
Ha e36 lesz akkor 800alatt nem szeretnek,az alatt eleg hulladek kategoria van :s
Koszonom a valaszokat! :)
Johet meg minden :D
Bmwtol csak az tart vissza,hogy lassan minden sarkon az van :/ de ha talalnek egy olyat ami megfog akkor nem akadály.
A keret amit raszannek az olyan 1.3 millio. Fugg az autotol es,hogy mennyire fog meg..ha valamivel tobb esetleg.
Kanyarsebessegben szerintetek egy alap GT vagy egy e36 a jobb? (Nem drift,nem atepitett stb..)
A focushoz csak azert huz a szivem,mert fiatalabb koromban volt egy 2literesem amit szerettem es kiprobalnam mit tud 170loval..
Bar kiprobalom mindet es kiderul.
Alfarol annyi rossz hirt olvasok..nemerjek neki vagni egy 200kmeteres utnak pl,mert ott hagy? Vagy ezt,hogy kell elkepzelni? :D
Az Alfát se kell hetente-kéthetente szervizbe hordani mert ez erős túlzás lenne. Ha kifogsz egy rosszabb rakoncátlanabb Alfát akkor legrosszabb esetben is csak kb 2 havonta kell szervizbe vinni valamiért. Amúgy se vészesek az Alfák - hanem csak az elhanyagoltak. Egy biztos hogy a BMW-knél sokkal szebbek az Alfák ha nem a legszebbek az átlagosabb autók között (egy 3-as BMW-t is átlagos szintnek veszek - de mint írtam nem tartom rossz autónak ezt se).
Azt is tudni kell az Alfákról hogy lehet hogy időnként vannak ilyen vagy olyan problémáik de nem hagynak annyira cserben hogy az út szélén rohadj - nagyon ritka hogy ennyire lerohad valahol. Az Alfák megbízhatósági statisztikái az olyan javítanivalók miatt rosszak amikkel még el lehet menni az autóval a szervizbe. Ez azért mégis az Alfa felé billentené a dolgot a szememben. A német autóknál az Opelek ilyenek hogy a nyyaka már vérzik de még így is elhúzza a belét oda ahova menni akarsz. A német prémiumok meg tipikusan olyanok hogy ha gond van akkor nagyon meg tudják makacsolni magukat és akkor ott állsz az út szélén várva a segítséget szégyen szemre és bizony sok ilyet látok és sajnálom őket - néha meg is állok hogy miben segítsek hanyas kulcsot adjak de mondják hogy már úton a segítség.
Vegre egy kis oromhír :)))
Konkretan az alfa gt-hez huz a szivem ezek utan :D
Biztato hogy utszelen nemhagy :)
A 2 havi szerviz boven belefer,2dik auto lesz..hetvegere meg estenkent par korre :)
Ha a 2 havi szerviz koltsege nemtobb mint 100-150ezer akkor a GT-re vagyom.
2.0JTS motor mennyire elég ahoz az autohoz?
Mi a velemenyed rola?
Én is belekotyogok. :-)
Visszakérdeznék: milyen vezetési élményre vágysz?
Ha a pályaautózás vonz, akkor én a Focus-ra szavazok.
Az Alfa azért szervizigényesebb. BMW pedig 20 évesen is prémium, azaz drágább a fenntartása + nagyobb autó, kevésbé jól kezelhető.
Focus kisebb, fürgébb.... bár még nem próbáltam, ... de abból indulok ki, hogy E36/E46 nagyobbacska autó és a Focus valahol fél úton lehet a Fiesta felé. A Fiesta ST pedig remek méregzsák.
Az Alfa különleges, erős, de szerintem biztos nem véletlen terjedt el róla, hogy szeret elromlani. Alfát szerintem csak Alfa-mániás vegyen, egy szerelmes ember mindent megbocsájt :-)
De ha kilinccsel előre akarsz autózni akkor E36/E46. Egyértelmű. Amit felsoroltál, csak a bömbölő kapar jó helyen. Sor6 motor, min. 2.5 + sperr difi. Hidd el, nem lesz olyan kanyar ahol nem akarod majd "elrakni" :-D
De mindre érvényes: a megbízhatóság a fellelt állapottól függ majd. Egy kikímélt Alfa biztos jobb választás mint egy lerúgott Focus.
Még egy gondolat: Focus népautó, ennek megfelelően olcsóbb az alkatrész, az Alfa és pláne a BMW prémium autó, .... drágább, akárhogy is nézzük.
E36 nagyon szeret rohadni és a lakatolás sokba fájhat.
Ha engem kérdezel: E36. Nekem is az van.
Nem kell 200-zal száguldozni egy kis élményért, gyök2-nél is megy a fara. Hozzá jön a sor6 mesés hangja... nem fogsz unatkozni.... elég sok a körforgó már kishazánkban. És így legalább nem vagy sem ön, de ami még fontosabb közveszélyes.
Adnék egy alternatívát: Mazda MX-5.
Vezettem, ... sperr-el is.... leírhatatlan.
Tuti gokart élmény, kicsi, fürge, közvetlen és jó helyen kapar.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!