Am jogsihoz milyen motrot tudtok ajánlani?
Szia! A Motowell egy jó márka, nekem volt, most a testvéremnek van egy másik. Megbízható. DE: a kereskedő akitől vettük, azt mondta, hogy a Kid egy problémás modell, sok baj van vele. Ezért azt nem ajánlom neked.
Ha a robogó is megfelel, a Motowell jó választás lehet, újak is vannak megfizethető áron, ha az túl sok, akkor Yamahát, Hondát vagy Suzukit ajánlok használtan. Nekünk Yamaha Mintünk volt sokáig, aztán egy rövid ideig Jog, mindkettő jó gép. Hondából Dio, Suzukiban nem vagyok jártas. Keeway is jó robogókat gyárt, Apriliára sokan esküsznek, én viszont kerülöm az olaszt.
Simsonnal az a baj, hogy szerelni kell mindig. Sosincs olyan baja amit otthon a műhelyben ne tudnál megcsinálni, de kicsit érteni kell hozzá. Ha van kedved a szerelgetéshez is, nagyon jó kézikönyvek vannak a neten, itt Gyakorin is mindig segítenek. Még jobb, ha hozzáértő van a családban. Olcsó, tanulsz egy kis műszakot, és váltani is megtanulsz már most. De sok üzemanyagot/olajat eszik és kicsit macerás.
Motowellből vannak jó típusok pl a Yoyo, a Magnet, vagy ha sportosabbat akarsz a Crogen (nekem ez volt). Vannak ezen kívül "Vespásak", a Retrosa (erre nem lehet sajnos dobozt szerelni ha jól emlékszem) és az Elenor (ilyenünk van most, nem egy erőgép, semmi baj nem volt vele eddig).
Sok sikert!
"a többi simsosos kérdésből azt állapítottam meg h rengeteg gond van vele ugy hogy inkább azt hagyom, de a motowell még szóba jöhet"
A Motowell-el is pont ugyan annyi gond lesz, abszolút kínai minőség. Csoportársamnak volt egy motowell robogója és elhagyta a kipufogó hőpajzsot mert nem rezonancia tűrő csavarozást használtak.
Motowell vélemények:
[link] 5.34 (/10)
Kymco vélemények:
[link] 7.99 (/10)
Vegyél inkább Kymcot.
köszi mindenkinek
:)
Motowell Crogen City Limited robogóm van.2016-os évjárat, 320 e Ft volt.Nem volt olcsó, de jókat hallottam róla és szerettem volna egy új járgányt.Piaggio-ra nem lett volna pénzem.43 éves vagyok, tehát nem akatam "világot megváltani".Tapasztalatok 4200 kilóméter után:
1000 kilóméterig a fojtás, városi közlekedésben nagyon szívás... Utána kötelező szervíz+fojtás eltávolítás 30 ezer. 1200 kilóméternél kontrasztrugó csere gyengülés miatt (nem akartam gyárit), 6000 e Ft.Malossi ugrott bele.Ugyanígy variátor görgőből is.2000-nél berugókar csere garanciában, a hornyolás belső lekopása miatt.3000-es kötelező szervíz, 30 ezer munkadíjjal.4000-nél gyári sportkipufogó katalizátor eltömődése.Ehhez jött a főtengely szimmering cseréje."Nyitott kipufogó"+ehhez passzoló görgő+szimmering+munkadíj 42 e Ft.
Csak ÖMV benzint és Castrol Racing1 olajat használok hozzá.Esőben, rossz időben garázsban pihen.Ezt csak amiatt írom, ha valaki esetleg földutakra venné...
Szóval ha mindent "szabályosan" csinálsz,lehet rá akkor is költeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!