Gyújtógyertya Probléma, mi az oka?
Adott egy motorkerékpár(2 ütemű), amelybe a gyárilag előirt hőértékü gyertya kerül (gyárilag Bosna F100-as gyertyák voltak bennük, próbáltam már azt is, de megkerestem a váltóját is NGK-ból, amely az NGK B8HS névre hallgat), mégis folyamatosan tönkremegy benne a gyertya. Úgy kezdődik, hogy először nincs alapgáz, végül pedig be sem gyullad már vele, vagy ha begyullad akkor csak sokadik rúgásra.
Nemtudok rájönni az okára mi miatt eszi meg a gyertyákat. A karburálása tökéletes, és a gyújtás is jól van beállítva, szóval azok kilőve.
Próbáljam nagyobb hőértékű gyertyával mint a gyárilag előírt? Például NGK B9HS-el?
Vagy próbáljak bele irídiumos gyertyát tenni?
Tanácstalan vagyok, a válaszokat előre is köszönöm.
Én kicseréltem a gyári szénszálas ellenállású kábeleket sima rézre,mert már az ajánlott felső határt elérték,de persze előtte vettem újakat.A rézbelsővel szerelteket tetem a kocsiba bele kísérlet képen kb 100 km-es távra.
A platina gyertyákat ez is megviselte rendesen.Látszott az elektródákon.Vissza tettem a gyári új gyújtókábeleket és nincs gond.
Lehetséges,hogy a tiédhez is a gyári szénszálas ellenállású zavarszűrős kábeleket kicserélted rézre és ez a probléma.
elsőnek: A gyertya őszbarna színű
második: nem cseréltem rajta kábeleket, gyári
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!