Leállítás előtti fűtésráadással kiszárítható-e a szellőző és klímarendszer?
Igen, de fontos a leallitas pillanataban megiscsak "hideg"(kulso himerseklettel megegyezo) legyen a levego, hiszen a meleg aminbedvesseget osszegyujt menet kozben, ha hagyod, hogy bennmaradjon akkor amikor lehul kicsapodik belole ujra.
En klima hasznalat utan egy kis futessel es nyitott ablakkal kiszaritom az autot, aztan mehet a kulso levego. Ha teheted akkor hagyjad egy nagyon picit lehuzva valamelyik ablakot, igy ahogy hul a levego kivul belul, ugy tud kiegyenlitodni konnyen a homerseklet, kisebb az esely a paralecspodasra.
Nem működik, mert általában az autók először hűtik a levegőt, aztán fűtik (ha kell). A fűtőradiátor később találkozik a levegővel mint a légkondihoz tartozó elpárologtató. Tehát csak neked lesz meleged tőle, az elpárologtató hőmérsékletére nincs hatással. Belső keringetésen hatással van, csak akkor megsülsz a páradús, meleg levegőben. Lehúzott ablakokkal, külső levegőn, max. befúváson szoktam leszárítani, kikapcsolt klímával. A meleg levegő felmelegíti az elpárologtatót, (nem fog több pára kicsapódni), miközben felveszi a meglévő nedvességet. A páradús levegő bekerül az utastérbe, majd kimegy az ablakon.
Másodszor elolvasva a kérdést hülyeség a barátod ötlete. Bekapcsolt klíma esetén az elpárologtató hideg, kicsapódik a nedvesség, amiből a meleg levegőben még több lehet. Még vizesebb, még melegebb lesz leállításkor az elpárologtató, ami kedvez a baktériumoknak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!