Kb mennyiért tudnám eladni az autómat?
Volkswagen Bora 1.9 PD TDI
2003
2019/3 műszaki
Digit klíma, vonóhorog, 4 el. ablak.
16-os acélfelnin 2 éves nyári gumik
Hibák:
Kettős tömegű cserére szorul, kuplung új, 3500km-t futott
Első toronycsapágy, torony szílent cserés.
Kormányösszekötő gömbfejek cserések
Hátsó lengéscsillapítók cserések
Első két sárvédő ív cserés, mert rohadt.
Jobb első küszöb cserés, és ki kell lakatoltatni kb 40 cm-en, merevítést cserélni, jobb első emelési pont rohand.
Bal oldalt merevítést cserélni
Vezérlés csere
Hűtő kitisztítása, hűtőfolyadékcsere
Első két fényszóró búra cserés, mert matt és repedezett
Bal oldali első ajtót nem érzékeli nyitva az autó, de a központi zár működik.
Első fékbetétek újak, hátsó tárcsák és fékbetétek újak, 1000kmt futottak kb (bosch)
Polírozás ráférne az autóra.
600.000 ft-ot érne?
Te vagy aki pár hónapja itt sírt, hogy átvágták a Bora-val és le akarta adni a bontóba?
Figyelembe véve, hogy én a Golf IV-emet (ehhez képest tökéletes autó) 850.000ért hirdetem és mindenki sokallja vagy 300.000et kérhetsz érte.
De vidd be egy kereskedésbe, majd ott kipofozzák és eladják megkíméltként
Nem én vagyok. Rajtam kívül van még ugyan ilyen hülye? :D
Valószínű úgy járok a legjobban, mert ezt valaki eljön megnézni, meg sem veszi. :D
Sajnálom, tipikusan az az eset, amikor rád sóztak valami olyan hulladékot, ami valószínűleg totálkáros volt, aztán megvették úgy külföldről, itthon megcsinálták úgy, hogy épp csak menjen, aztán eladták. Lehet, hogy a kilométer is duplája benne, mint amiről tudsz. Ilyenből jönnek aztán a "soha többet német autót", meg az "összes VW sz*r" vélemények. Tudom, te nem ilyen vagy, csak általánosságban.
Nagyon jól látod, hogy a következőt szakemberrel vedd meg. Vigyétek el szervizbe, nézzék át. 10-20 ezer forintba belekerül, de megkímélheted magad egy újabb hasonló csalódástól. A vicc, hogy én is kábé így vettem autót, elmentem, megnéztem, de igazából azt sem tudtam, mit nézzek rajta. Tetszett, tök jó, gurítsuk át a szomszéd szervizbe (akivel akár szerződésben is lehet a kereskedő), ránéztek, 2 perc alatt megállapították, hogy teljesen jó. Oké, akkor megveszem. Úgy, hogy 40-50 métert vezettem, a szervizből a kereskedésig vissza földúton. Ha belegondolok, elég kockázatos volt, de nekem - lekopogom - úgy tűnik szerencsém volt, több mint fél éve hibátlan az autó. De még egyszer én sem vennék így, elég nagy lutri.
Nem az autó tehet arról, hogy ilyen szar állapotban van, hanem akik használták, én meg buta, hozzá nem értőként megvettem.. Ez már az én hibám. Fiatal vagyok és naiv, de az ember az saját kárán tanul. Ugyan úgy Volkswagen, meg Audi fan vagyok, attól, hogy kifogtam egy lepusztult Borát. :\ Még a dízelre se mondom azt, hogy "szar dízel", mert ez szintén használat függő, hogy milyen az állapota.
Annyit azért tudok róla, hogy pár évig osztrák, azt magyar autó volt évekig, egy öreg fószeré volt, de valószínű melós kocsinak használták a földeken, mert rengeteg "agyagféle" gané volt a sárvédőívek alatt. Sokat vontathattak vele, azért is van ramaty állapotban a kuplung..
Szerencséd volt neked akkor, hogy ilyen vásárlással nem jött ki semmi baja az autónak, használd egészséggel, sok balesetmentes kilométert. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!