Lenne 2 kérdésem! 1:+15 lóerő mennyire érezhető az
autón? Jobban húz? 2:mik a sport dob előnyei illetve
hátrányai? A két kérdés nem kapcsolódik egymáshoz
mielőtt valaki beleköt hogy a dobtól nem lesz +15
lóerőm!
Szerintem észrevehetetlen... A gyorsuláshoz nyomaték kell.
2017. aug. 1. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
Az első kerdes ertelmetlen mert nyilván egy kispolszkinal nagyon erzik tekintve hogy bő 50%-os teljesitmeny novekedes......nyilván egy veyron 1000+ lóerejénél nem oszt nrm szoroz!
A sport dobnak önmagaban semmi előnye nincs,azon kivül hogy hangos lesz az auto...mar akinek ez egyaltalan előny!
2017. aug. 1. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
A sport dobbol is van iszonyat draga amiket a motorsportban hasznalnak es azok se hoznak sok teljesitmenyt, a szimpla tuning dobokat amiket sportnak hivnak nem azet rakjak a szeker ala mert utana atlepi az esemenyhorinzontot hanem mert jo lesz a hangja meg jol nez ki a kekre egetett kipofogo csocs. De sportos nem lesz, csak tuningolt. Egynyitott kipuff rendszer tobbet er de olyan hangos lesz tole az amit hajtasz h a rendor kolega a farkaval megmeri h mennyivel hangosabb mint megengedett es szerintemle se lehet papirozni.
2017. aug. 1. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
Marcello rátapintott megint a lényegre: nem mindegy, hogy hány lóerő az alap.
A sportdob a hangja miatt érdekes, de ha nem jól van megcsinálva, megőrülsz, mire Balatonra érsz. A versenyautókon nincs sportdob, ott egy versenykatalizátor van meg egy üres cső, de olyat utcára állatság venni. (meg azt tényleg meg kell tervezni, hogy ne üssön vissza a rendszer.)
2017. aug. 1. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 A kérdező kommentje:
125Kw-136Kw
170LE-185LE
245Nm-270Nm
Egyébként chip tuningról lenne szó.Ilyen értékekkel már érezhető lenne a változás?
6/11 A kérdező kommentje:
És akkor ha jól értem a sport dobnak nincs különösebb előnye vagy hátránya csak annyi hogy hangosabb lesz?És mi az a nyitott rendszer?Elnézést de én még ilyenről nem is hallottam,mi a szerepe,vagy mit tesz az autóval?
Én ennyi változásért nem tennék chiptuningot a kocsimba, lehet, hogy valamit észrevennél belőle, de látványosan jobban húzni biztosan nem fog.
2017. aug. 1. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
A nyitott rendszer azt jelenti h a katalizator utan de a ket dob elott elvezetik a kipufogo csovet egy szelep fele amit ki lehet nyitni manualisan/elektronikusan. A motor teljesitmenyet tobbek kozott az is visszafogja h a levegot amit elhasznalt ki kell nyomnia onnan. Bar a dobok elfogadhatova teszik a motorzajt de a levego utjaba allnak erosen es le is hutik azt. Dobok nelkul egy 900 kobcentis picimotor is iszonyat hangos es zavaro. Ha a szelep nyitva van akkor a gaz megkeruli dobokat es sokkal kevesebb ellenalassal tud tavozni a hengerbol tehat a motor erejenek tobb hasznosul a kerekeken. Persze ez se spanyol viasz, nem dob rajta 100 lovakat es nem gyari azaz utolagos megoldasokat nem is engedelyeznenek az nkhnal.
2017. aug. 1. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem éri meg a chiptuning attól függ mire használod, mert a chiptuning egy program a kocsinak a beállitásait állitja szóval a fordulatszámot nem 7000ig tudod tiltason nyomni hannem 9000ig és azt a +15 Le lehet hogy csak ezeken a nagyon magas fordulatszámokon fogod érezni aztán ha még egy csőt is aláraksz akkor megvernek a szomszédok mikor este 11 kor mész bulizni a hangos kocsiddal :D
2017. aug. 6. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem nagyon lehet észre venni .
A sport dobnak hangja van csak mást nem ér
Én emiatt a kocsimra a gyári sport kiblvitelű 2.0MPI rendszerét raktam fel leömlőtől hanja is szép és nincs kályha cső kint a hátulján
2017. aug. 7. 06:44
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: