Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Valami rendelet szabályozza,...

Valami rendelet szabályozza, hogy az utángyártott autóalkatrészek minősége, tartóssága, formája, és mérete meg sem közelítheti a gyáriét?

Figyelt kérdés
2017. júl. 31. 14:28
 1/8 anonim ***** válasza:
Lehetséges, de nekem pl. van olyan utángyártott alkatrészem a kocsimban, ami sokkal jobb. Nem is nevezném utángyártottnak igazán, mert a sokaknál eltörő Suzuki Ignis hátsó kilincset gyártja valaki aluból. Ez a büdös életben nem fog eltörni.
2017. júl. 31. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Hogy magamat pontosítsam. Olyan biztosan nincs, amelyik megtiltja az eredetivel azonos vagy jobb minőséget.
2017. júl. 31. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Rendelet azt szabályozza, hogy egyáltalán gyártható-e hivatalosan az alkatrész. DE nyilván azért olcsóbb, mert az esetek nagy többségében nem ugyanaz a szint. DE : sok esetben a gyári alkatrészt kapod más dobozban utángyártottként.
2017. júl. 31. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Mi lenne, ha konkrétan leírnád a panaszod, és nem kellene tippelgetnünk? Úgy tűnik, valamin nagyon berágtál...
2017. júl. 31. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
0%
Nem létezik. És elárulom neked. Ugyanazon a gyártó soron megy végig mind ab kettő. Csak az utángyártott megbukik a gyári minőség teszten . Kisebb, nagyobb stb. Így megy az utángyártott dobozba. ..
2017. júl. 31. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Na ez egy értékelhető szempont,bár fogyasztóvédelmi szemszögből abszurd.

Miért engedik kereskedelmi forgalomba a hulladékot?


-azt pedig nem kétlem hogy egyazon gyártósoron készülne selejt és jó.

Ámde ezeket bezúzzák és kész.Nem hagyhatja el a gyárat féláron sem,de még a dolgozó zsebében sem.

Kisipari vagy távolkeleti utángyártás történik.

Gumialkatrészek porladnak,műanyagok törnek,bowdenek szakadnak,karosszériaelemek centikre eltérnek.

2017. aug. 1. 18:53
 7/8 anonim ***** válasza:

Gumialkatrészek porladnak: reális. Viszont egy Lemförder, TRW, Hutchinson gyári minőség, ám sokszor 3-5-ször többe kerülnek, mint gagyi társaik.

Műanyagok törnek: ebből egy gyárit is el lehet törni, ez nem mérvadó.

Bowdenek szakadnak: határeset. Kuplungbowdeneknél sokkal jobb minőségűek az eredeti gyáriak, fékbowdeneknél nem jellemző utángyártottban sem a silány minőség.

Karosszériaelemek centikre eltérnek: könnyen előfordulhat. Olcsó, főképp Taiwani elemek kaphatóak nálunk. Ezek öreg présgépeken készülnek, amelyek nagymértékű kopása méret-pontatlan elemeket eredményez. Anyagvastagságuk sem kielégítő. Viszont sokszor tényleg csak töredéke egy új gyárinak (ritka kivétel a Ford, ahol a gyári cuccok sem egetrengetően drágák)

2017. aug. 1. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Kisipari meg távol kelet meg gyári meg humbuk. Ugyan már. Azt te se gondolod komolyan hogy minden autógyar saját maga készít minden alkatrészt.

Ezt mind beszallitok hordják. És a beszallito gyárthat gyárit is meg utángyartottat is.

Majd bezuznak egy lengokart mert öt tizeddel kisebb lett. Hát nem. Szépen lekoszorulik w gyári emblémát. ...

2017. aug. 1. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!