Valami rendelet szabályozza, hogy az utángyártott autóalkatrészek minősége, tartóssága, formája, és mérete meg sem közelítheti a gyáriét?
Na ez egy értékelhető szempont,bár fogyasztóvédelmi szemszögből abszurd.
Miért engedik kereskedelmi forgalomba a hulladékot?
-azt pedig nem kétlem hogy egyazon gyártósoron készülne selejt és jó.
Ámde ezeket bezúzzák és kész.Nem hagyhatja el a gyárat féláron sem,de még a dolgozó zsebében sem.
Kisipari vagy távolkeleti utángyártás történik.
Gumialkatrészek porladnak,műanyagok törnek,bowdenek szakadnak,karosszériaelemek centikre eltérnek.
Gumialkatrészek porladnak: reális. Viszont egy Lemförder, TRW, Hutchinson gyári minőség, ám sokszor 3-5-ször többe kerülnek, mint gagyi társaik.
Műanyagok törnek: ebből egy gyárit is el lehet törni, ez nem mérvadó.
Bowdenek szakadnak: határeset. Kuplungbowdeneknél sokkal jobb minőségűek az eredeti gyáriak, fékbowdeneknél nem jellemző utángyártottban sem a silány minőség.
Karosszériaelemek centikre eltérnek: könnyen előfordulhat. Olcsó, főképp Taiwani elemek kaphatóak nálunk. Ezek öreg présgépeken készülnek, amelyek nagymértékű kopása méret-pontatlan elemeket eredményez. Anyagvastagságuk sem kielégítő. Viszont sokszor tényleg csak töredéke egy új gyárinak (ritka kivétel a Ford, ahol a gyári cuccok sem egetrengetően drágák)
Kisipari meg távol kelet meg gyári meg humbuk. Ugyan már. Azt te se gondolod komolyan hogy minden autógyar saját maga készít minden alkatrészt.
Ezt mind beszallitok hordják. És a beszallito gyárthat gyárit is meg utángyartottat is.
Majd bezuznak egy lengokart mert öt tizeddel kisebb lett. Hát nem. Szépen lekoszorulik w gyári emblémát. ...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!