Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ti melyik Daciát választanátok...

Ti melyik Daciát választanátok azonos áron?

Figyelt kérdés

Kiszámoltam, hogy kb ugyanúgy 3,5 millióba kerülne egy full extrás Logan MCV, mint egy klímás Duster. Tempómat is beleférne mindkettőbe.

Annyi lenne a különbség hogy a Duster kézi váltós lenne. Az MCV meg automata.

Jobban szeretem az automata váltót, most is az van a kocsimban, de van egy másik, kézi váltós kocsink is, előtte meg 3 évig szintén kézivel jártam.

Egy idő után már megszokom de mikor visszaülök az automatába az azért sokkal jobb. Próbáltam kézi váltós Logant, elég pontosan és könnyen lehetett kapcsolni, viszont az automata azért mégiscsak kényelmesebb.

Dusterben még nem is ültem soha, nem tudom mennyivel másabb vagy jobb, külsőre jobban tetszik mondjuk. 1.6-os szívó motor is megbízhatónak tűnik. Dízelt nem szeretnék egyikből sem.

Szerintetek melyik a jobb döntés?

Leginkább városi használatról van szó így sokat kell váltani. Ha nagyrészt országúton használnám, jó lenne a kézi is, de városban nem szeretem.


2017. júl. 29. 05:22
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Városba a Daster zabál rendesen. Városba biztosan nem venném meg. A másik passz. Amúgy ha a daster tetszik esetleg a Vitarát is megnézném a helyedbe. Minden szempontból jobb és szebb is. Az ár sem sokkal rosszabb.
2017. júl. 29. 05:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Az majdnem fél misivel drágább, nem opció
2017. júl. 29. 06:15
 3/16 anonim ***** válasza:
Az automatát.
2017. júl. 29. 06:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:

Fél misivel drágább, és nem opció? Nem kevés a fél misi, de kapsz érte egy messze magasabb felszereltségi szinvonalat, szebb kinézetű, megbízhatóbbnak ígérkező, erősebb értéktartású és kisebb fogyasztású kocsit, és ha nem is a presztízs jut eszébe az embernek először a Suzuki nevet meghallván, mégis jobban hangzik, a Vitara név, mint a Dacia Duster...

De hogy a kérdésedre is válaszoljak, a Logan mcv és a Duster esetében szerintem az határozná meg a döntésemet, hogy mire szeretném használni. Ha családi autónak kell, akkor a Logan megfelelőbb erre a célra, a nagyobb csomagtér és helykínálat miatt. Ha inkább szabadidő, vagy munkaautó, és sokat menne földúton is, ott már inkább Dustert választanék.

2017. júl. 29. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
Egyik sem... igenytelen okàdèk mindketto.
2017. júl. 29. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
Duster komolyabb autó szerintem, és már csak a kéziváltó miatt is ragaszkodnék hozzá. Én is automataváltó párti vagyok, csakhogy ezekben a Daciákban nem automataváltó van, hanem valami szar robotizált váltó.. Én inkább kihagynám.
2017. júl. 29. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:

Bocs,hogy ezt mondom,de egyiket sem.

Ha olyan mint az elődjei,a szívóbenzint nézve ,akkor tuti,hogy olyan mint egy suzuki :olaj és benzin van akkor a világból kivisz.De ~ 4 millióért fapados autó.

Oké új kocsik között a legolcsóbb kb.

De 1,5 millióval felette egy teljesen jó Vitara van.

Igaz én azt sem vennék még,talán egy 4-5 év múlva.

Jelenleg 3-3,5 környékén már kapni a 9. gen 1.8 140 lóerős Civicet.

Alap felszereltségi szintje súrolja a maxot a dacia-ból :) igen,nincs középen kis jelenleg gyors,1 év múlva akadós lassú tablet "központi" .

Nem,mert alap kivitelben : fent az óracsoport mellett kapott helyet :)

a közepes is már tempomat,digit automata klíma,parkoló aszisztens,multikormány és gyári 10 éves licencel lévő gps-t kapott...

És a beltere kb Bentley a Dacia-hoz képest.

max felszereltségű 8 gen 1.8 civicet kapsz 3-ba,de úgy 3-ba ,hogy az már a krémje...

És nem 20 éves autók,hanem 5-7 körüliek...

Ugyanúgy 500 literes csomagtérrel,ami +110 liter a hátsó ülésekkel,és +25 liter az alsó szinttel,de mellé még kívül is sportos :)

2017. júl. 29. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

7. ez szépen hangzik a kocsmába a havernak, és még fizet is egy sört ezért neked.

Az autógyártás és eladás nem igy működik, és ez a szerencséje az embereknek.

Mert akkor ha nem lenne és nem venné senki a Daciát, a többi néhány autónak az ára a csillagos eget súrolná.

De mivel van ilyen konkurencia is, ezért ez letöri az árakat, vagy legalább nem engedi nagy mértékben emelkedni a többinek sem.

Ha mindenki Civicet venne , megfizethetetlen lenne. Igenis ezekre van a legnagyobb szükség hogy piacot egyensúlyba tartsák.

Ráadásul családi autónak az egyik legjobb autó.

Amikor a gyerekek beugrálnak sáros cipővel, lekváros kenyérrel meg kechapos kézzel, és tiz perc alatt ki lehet utánuk takaritani, na ez egy nagy áldás.

Megkell próbálni egy 25 millás autóval gyerekeket szállitani, két év mulva szarabbul fog kinézni a full bőrbelső mint most a Dacia belseje.

Úgy hogy lehet mondani hülyeségeket, meg lehet irigykedni arra aki 3 milláért új autót vesz.

, a lényegen nem fog változtatni. Ezekre szükség van.

2017. júl. 29. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:

kedves 8#

7. válaszoló vagyok.

Olvasva a véleményed : nagyon jó !

Igazad is van,de a Te,és az én írásom összeadva egyenlő a piaccal.

Azért van megvéve,mert mind különbözünk. Tény,van aki inkább új autót vesz,van aki vár vele 5 évet.

Ezzel sincs baj.

Én inkább leírtam,hogy én hogy tennék,és szerintem hogy érdemes.

Takarítás : 8 gen civic 1.8 comforttól felfele 2 irányba állítható hátsó üléssor : hátsó támla le,vagy üléseket fel.

Sőt külön állítható mind :)

Tehát az se nagy hányás.

Mind különbözünk :)

Viszont én is jelenleg a Vitara-ra várok,hogy pici lejjebb menjen :D

De sajna úgy tűnik túlságosan jó,mert szeretik és nem adják el.

Egy 4-5 év.

2017. júl. 29. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:

Használt kocsikból elegem van, most jött el az idő, hogy legyen új. Ha nem vezettem volna egy zsírúj Logan MCV-t, még elgondolkodnék a fapad jelzőkön, de szerintem semmi ok nincs rá, teljesen kultúrált. Persze nem mérhető egy Hondához, de azt nem is kapok 3,5-ért.

A fél millió meg nem kevés pénz, a másfélről nem is beszélve. Ez akkora különbség, ami már nem fér bele a keretbe.

És szerintem nem a Dacia az, akinek szégyenkeznie kell, hogy 3,5-ért nem üti meg a beltér minősége a Civic-et, hanem a Toyota, a Renault, a Ford, a Skoda, meg a többi magát elitebbnek gondoló gyártó, akinek van pofája 4 milliót is elkérni olyan autóért, amiben se klíma, se tempómat nincsen.

Nézegettem szinte az összes szóba jöhető 3,5 alatti kocsit. Van dögivel, márkás is, akár Ford vagy Opel is.

Na de ha urambocsá' nem akarok dögledezni klíma nélkül a 35 fokban, plusz fél milliót minimum rászámolhatok, ha pedig a luxusok luxusát, az automata váltót is szeretném, ami USA-ban 40 éve alap, akkor mindjárt 1-2 millióval többe kerül.

Dacia meg Renault egy épületben van. Egyforma tudású és méretű Dacia és Renault között 1,5-2 milliós különbségek vannak.

A Dacia Easy-R váltója meg egyáltalán nem gagyi, sőt sokkal egyszerűbb szerkezet mint a legtöbb mai automata váltó.

Az igaz hogy lomhább és lényegében egy manuális váltó van robotizálva, de a lényeg ugyanaz: nincs lefulladás, meg egy-kettő-egy-kettőben kínlódás a dugóban munkából hazafelé.

A 0-100-as sprintet 1 másodperccel rövidíti a kézihez képest, de van kézi módja is.

Nem a Forma-1-ben versenyzek hogy ez akkora probléma legyen.

Nem mellesleg ugyanúgy működik mint a Mercim automatája, csak P fokozat nélkül. Az meg nem számít mert úgyis mindig használom a kéziféket ha megállok.

2017. júl. 29. 22:02
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!