Bonyolult sztori, kételyek, kaphat-e EURO2 minősítést?
Külföldről behozott autóról lenne szó, és ritkasága, különlegessége révén kételyek merültek fel, hogy melyik emissziós normába sorolandó. Ez a regadó miatt lenne fontos, százezrek múlnak rajta.
A szakértő ismerős szerint simán megkaphatja az EURO2-t, mert lambdaszomda valamint két katalizátor is található a járműben, CO kibocsátása a viszonylag friss külföldi műszaki vizsga alapján 0.02%, tehát TELJESÍTI az EURO2 feltételeit.
A probléma a következő:
a szóban forgó jármű kicsit régebbi évjárat, mint 1996, én pedig úgy tudom hogy az annál régebbi járművek nem kaphatnak 1-nél jobbat.
VISZONT:
A műszaki vizsgás ismerős adatbázisában a jármű EURO2 minősítésben szerepel.
A Mobile.de oldalon a néhány eladó példány egyik fele EURO1, másik fele EURO2, pedig azonos korúak.
Tehát teljesen zavarban vagyok kérlek benneteket, segítsetek ezt tisztázni, hogy mire számíthatok.
(Azért kérdezem, mert a restaurálás, felújítás még hosszú ideig fog tartani, tehát egyhamar nem fog a jármű begördülni a vizsgahelyre, viszont tudni szeretném mire számíthatok)
most milyen kategóriában van? külföldi forgalmija csak van?
az 1990-es volvókban volt már lambdaszonda.
úgyhogy az eredeti forgalmi besorolás a mérvadó. ahhoz igazodik az itteni hatóság.
A típust pedig ha valaki ez alapján segíteni tudna, annak megírom privátban.
Köszönöm.
A leírtakon kívüli adatok irrelevánsak a kérdésem szempontjából.
Egyszerűen csak nem akarok kérkedni a típussal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!