Mi baja van a Simsonomnak? (s50) SOS!
Ha melegen leáll, de nem szorul a blokk, azaz a berúgóval normális mértékű ellenállással át tudod forgatni ,akkor valószínűleg a gyújtásalaplapon lévő kondenzátor a rossz.
Az alapjáratról leállás lehet pár dolog, első kérdés, hogy mennyi az alapjárat? Ha alacsony kicsit feljebb kell tekerni, hátha amiatt áll le.
Hogy alapjárat felett hogyan hajlandó járni vagy hogyan sem, az valszeg karburálási probléma. Ellenőrizni kell első körben, hogy biztosan nem szív falsot (karbinál, hengertalpnál, szimmeringeknél, forgattyúsháznál), utána a karburátort átnézni. Nem csak kitakarítani és összerakni, hanem átnézni és ami szükséges cserélni.
Nem szoktam ilyet tanácsolni, Simsonnál meg aztán főleg nem, de ha magatoknak nem megy, akkor lehet érdemes olyanhoz fordulni, aki meg tudja csinálni.
Aham. Akkor is a karbi környékén keresném a hibát, illetve ahogy írtam első körben a tömítetlenséget.
Ha biztos, hogy csak a karburátoron át tudja szívni a levegőt, akkor érdemes nekiállni azzal foglalkozni.
Érdekes dolgokat írsz a karburátorról, rögtön azzal, hogy a súber (ami fel-le csúszik a karbiban) nem alu, hanem réz. Igaz súbertűt írtál, de az acél szokott lenni, szóval gondolom csak tévesztés.
Ha van cimbora, aki kölcsönadna egy másik karburátort egy délutánra, akkor lehet kipróbálnám azzal. (Állítgatás nélkül, csak rátenni és megpróbálni indítani.)
Ezt a mostanit meg rendbe kellene szedni, szerintem a házilagos megoldások kiiktatásával kezdve.
Gyertya hőértéke jó?
Üsd össze a lehető legkisebbre,és jólesz a technika.
Az olyan kicsi hogy már át sem látsz az elektródák között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!