Milyen probléma lehet az autóval?
Ha mindkettő, akkor lehet a biztosítéknál vagy bárhol az áramkörben a hiba - az elolvadt biztosíték egyébként valami más hibát szokott jelezni, ha csak kicseréled ellenőrzés nélkül, akkor lehet kinyomja megint és ugyanott leszel.
Ha oldalanként külön-külön megy el néha, akkor az izzó foglalatánál szokott eltörni a vezeték, B5-öknél nem ritka dolog szerintem, gondolom az 5.5 se sokkal másabb.
#1: rövidfény - tompított, hosszúfény - távolsági.
Kontakthibakereséssel kell kezdeni!
Izzó jó?
Izzófoglalatnál van feszely?
Lámpatest csatlakozójánál van feszely?
Relé/biztosíték doboznál van feszely?
Tippre azt mondanám, hogy a rövidfényt nem relé, hanem valamely ecu kapcsolja mely a következö neveken ismeretes: central electronics module - cecm, body computer module - bcm, Boardnetzsteuergerate - Bsg.
Elsawin nevű szervízprogramban lehet korrekten leellenőrizni vagy esetleg ha fent van a workshop-manuals.com oldalon a wiring ill. current flow diagram.
Magát az ecut pedig az etka.cc oldalon tudod kikeresni, hogy lásd a formáját ill. cikkszámát.
Ha nem kontakt hiba, akkor házilag már nincs mit tenni, mivel megfelelő interfésszel és programmal ellátott számítógéppel lehet hatékonyan tovább diagnosztizálni, ami gyakorlatot is igényel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!