Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 4m huf-ig új kombi vagy...

Vazul65 kérdése:

4m huf-ig új kombi vagy crossover? Bővebben alább.

Figyelt kérdés

Sziasztok,


4m huf határral keresek új kombit vagy crossovert. Nem értek a kocsikhoz, szalon autón bepipáltam a feltételeket, utána kihúztam azokat amik nem szimpatikusak. Ők maradtak:

Fiat Tipo 1.4 POP (eléggé lehúzzák, 3* NCAP)

Suzuki SX4 S-Cross 1.0T GL (5*)

Suzuki Vitara 1.6 GL (5*)

Skoda Fabia 1.2 TSI Ambition (TSI motort lehúzzák, 5*)

Ford Focus 1.6 Ti-VCT Trend (nem találtam NCAP töréstesztet)

Nissan Juke 1.6 Visia (5*)

Hyundai i20 1.4i MPi Active (4*)


Benzines kell, havi ~2500km, főleg pálya és országút, nagyon minimális város. 10 év / 300e km a terv, végig márkaszerviz, 15e km olajcsere periódust vállalom. A klímán kívül bármilyen extráról le tudok mondani (Trabanton és Ezeröcsin szocializálódtam).


A Fiat-ot eléggé lehúzzák. A turbós motoroktól tartok, főleg a TSI-ről írnak sok rosszat. Nem tudom javult-e már a helyzet. Illetve Suzuki turbo mennyire strapabíró. Ha jól tudom a Vitara a legegyszerűbb konstrukció, se turbó se kettőstömegű (fixme). A Focus-t viszik legjobban cégautónak, talán ez a legelegánsabb. Alapvetően japán és koreai párti vagyok amúgy, de lehet ez csak hamis ige manapság, hallgatok a nálam okosabbakra/tapasztaltabbakra.


Ti melyiket ajánlanátok? Csak menni akarok vele a fenti terv szerint, bírja ki. Presztízs meg ilyen butaságok hidegen hagynak.


Köszönöm.



2017. júl. 17. 14:40
 1/7 anonim ***** válasza:
50%

Vitara.

1.6 szívóbenzin.

Árbajnok.Fiat multijet benzinmotor oké.De már egy sokat bizonyított motor.

1 literes turbómotorok... : semmitérők.3 hengeres cuccok...

vas blokkok ,ezáltal nehezebb valamivel ,és kevésbé tartós.Nem csodálom,hogy több gyártó megmondta,hogy semmitérő a ford kijelentette ,hogy "Elképzelhető élettartam : 250e km maximum".

250 ezret adnak neki max,aztán motorcsere.Akkor 250 ha gondozva van,gyári alkatrésszel : tehát 250e alatt párszor hozzávan nyúlva ,szétkapva.

Egy normális motor általában 300 ezernél még csak nagykorú.Általában még szét sem kapják 250-300-nál a blokkot ,nem cserélik.

És nem bontott blokkra fogják cserélni,hanem új fél milliósra.


Innen csak a vitara,jó motor,jó alapterv,jó kivitelezés.

TSI jó is lehetne,de 1.6 alatt ne vegyél kocsit.

Nincs nyomaték sem.Persze turbóval oké,de ennyi.

Vitara ,nincs mit húzni rajta.

2017. júl. 17. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Vitara vagy s cross
2017. júl. 17. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Ha ez kombi, akkor én a Focust választanám.
2017. júl. 17. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Látva a listádat, és hogy alapvetően japán és koreai párti vagy (ahogy én is), én a következőkkel egészíteném ki:

Kia Venga

Hyundai I30 kombi (akciósan 4,150m)

2017. júl. 17. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Családban volt új 1.2 TSI kombi Fabia cégautóként 3év/100.000km koráig.

Ez nem a problémás motorkódú volt, így motorikusan semmi baja nem adódott. Egyéb nyűgjeit pedig garanciában javították (pl bal első ajtó kábelkorbácsában volt vezetékszakadás).

Pályán tempomattal, valós 130-al 7.5-ös átlagot tudott, országúton kreszt javarészt betartva pedig 6 liter körül elment.

A felsorolt kocsik közül csak a Focusszal van kevéske személyes tapasztalatom. Sokkal kifinomultam, legendásan jó futóművű, gyakorlatilag mindenben legalább egy szinttel jobb a Fabiánál. Én a Focust választanám a személyes tapasztalat és színvonal alapján vagy a Fabiát, ha abból akadna leinformálható, alkalmi vétel (illetve a Skoda márkaszervíz valamivel olcsóbb a Fordnál).

Persze a többi autó is jó lehet, csak azokat nem ismerem.

2017. júl. 17. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Ezek közül nekem a Vitara a legszimpatikusabb.

Meg van az az előnya, amit te is írsz, hogy egyszerű szerkezet. Emellett még jól is néz ki. Jelenleg a legtöbbet eladott új autó Magyarországon. Nem véletlenül ilyen népszerű.


Évi 30.000km-re már bőven dízelt vennék, de nem akarlak rábeszélni semmire, csak a magánvéleményem...

2017. júl. 17. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

6-os, pl. Vitara esetén közel két miskával több a dízel ára. Igaz jobb a felszereltsége is. Az életben nem térül meg nekem.


De úgy általában véve is jóval 200k km fölött térül meg a dízel. 300k-ra _szerintem_ nem éri meg a dízel ebben az árkategóriában. Új Volvoval lehet más lenne a helyzet ;-)


Ment a zöld pacsi mindenkinek, köszönöm a kommenteket.

2017. júl. 17. 19:05

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!