Ha nem értek a babettákhoz ne is vegyek?





A Babetta kezelőszerveihez nem kell agysebész diploma!
A kormányon bal oldalon található a hátsó fék karja, ha meghúzod, akkor szerencsés esetben megáll a járgány. A jobb oldalon az első fék karja ugyanezen okból. Van rajta pedál is, ha megtekered elindul előre. Eddig pont mint egy kerékpár. A kormányon jobb oldalon található a gázkar, ha megtekered (meghúzod) akkor járó motor esetén megindul a gépsárkány és feltépi az aszfaltot. Vagy nem, többnyire nem. A gázkar alatt egy kis karocska a dekompresszor, az indításnál és a leállításnál hasznos kis szerkezet. A karburátorból oldalt kilógó rudacska a hidegindító, hidegen indításkor kell benyomni. A benzincsapra pedig rá van vésve, hogy melyik állásban mit csinál.





Köszönöm ! :D
ennél sokkal bonyolultabbnak tűnt!
Megy a zöld pacsi!





Arra számíts, hogy a Babetta nagyon gyenge és lassú motor, még mielőtt túl nagy elvárásaid lennének. Szórakozni viszont nagyon jó.
Ha lehet 210-est vegyél, két sebességest, azok már picit fejlettebbek. Nyugi, váltani nem kell vele, "önváltós".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!