Taxizásra autó ötletek (=alternatívák priusra), max 4.5-5m-ig?
Szóval úgy adódott hogy eü-ből a szánalmas fizetések miatt átmegyek taxisnak (eü-s futárként mentő gépész lett volna a következő lépcsőfok és az álmom is, de annyit sem keresnek mint most én..:/ ).
A priuson (elsősorban itt a plus-ra gondolok), kívül milyen ötleteitek vannak még? Rengeteg R megane-t látok, de némi ellenérzésem van a francia gyártmányok megbízhatóságával kapcs, noha szépen néz ki(tudom , taxiba másodlagos a külcsín). Ezenkívül alig fogyaszt többet mint egy prius, cserébe fele annyiba kerül egy hasonló korú(mondjuk 3 éves).
Szaladgál pár ford is, a szomszédnak meg insigniája van.
Ja igen, bár bőven 100k felett mentem az elmúlt néhány évben, főleg pesten , de főleg cégessel, így konkrétan az első saját autóm lenne. Saját igény max az aux/usb/BT lenne , mert lassan agyvérzést kapok már az ismétlődő zenéktől a rádióban(ha épp nem a civilektől kapok az utakon , beteghez/orvoshoz menvén).
Hát az eü-nél lényegesen jobban keresnek a taxisok, pláne ha bevállalják a péntek+szombat estét(na persze megvannak a maga kockázatai, sokan nem véletlen nem csinálják)+van saját ügyfélköröm is, a lányokat leszámítva(*köhög*) a kedvesség sok helyen kifizetődő..
Na igen, tudom h a rövid utakat nem szereti annyira, de ugye lényegesen olcsóbb, más kérdés hogy az esetleges szervízktsg-el együtt még mindig egy prius+ alatt marad-e.
nem kell luxushintóval taxizni. A dízel meg már rég nem akkora spórolás, illetve valóban nem tesz jót neki a sok rövid út. De gondolkozz józanul. Egy Dacia Logan pár évesen 2 milla körül megszerezhető, ugyanolyan idős Prius 4 milla, és kényesebb is, ugyanakkor ugyanannyi utasod lesz vele, mint a fele annyiért vett dákesszal. Tény, az enyém nappal elég sokat eszik, főleg ha sietgetek, de éjszaka egész baráti 6,2 litert már kihoztam belőle (általában, ésszel, de dinamikusan járkálva éjszaka 6,5 liter). És minden műanyag benne (kvázi "hányásbarát", könnyen takarítható, tapasztalat sajnos)
Tény, a Prius mutatósabb, kényelmesebb, de mivel én munkaeszközt kerestem, így a dákesz lett a befutó. Hamar kitermeli magát, és kevesebb az effektív értékvesztése (2 milláért megveszed 2-3 évesen, használod 7-8 évig, és pl eladod 300 ezerért, "buktál rajta" 1,7 millát, míg a 4 milláért vett autódat eladod ennyi idősen mondjuk 600-ért, ne felejtsük el, addigra már taxi múlttal, így buktál rajta 3,4 millát). Ez sem utolsó szempont. A-ból B-be pár km-en elvinni a népet bőven elég. Nem is túl igényes, olcsón szerelhető, pár bosszantó hibán kívül (amit a francia gyökereinek köszönhet) egészen vállalható autó.
Megnézem majd a daciakat is, bár hajlandó vagyok egy kicsit többet áldozni hogy normálisan kinéző autóm legyen, mivel , mint mondtam első saját is lenne, és nem feltétlen csak munkára lenne. A prius ár/érték aránya nem a legjobb azt a netről is levettem, illetve ami kérdőjel nekem azok a fókák (focus) , bár kívülről mintha kicsit kicsi lenne hátul a hely(már így képekről nézve), a többi márka passzolom.
Ja igen, csak mellékesen, kaptam 5ért ajánlatot egy patent 320d tulajától, hát az biztos , hogy azzal aztán kilógnék a taxik közül, hiába fogyaszt keveset, és néz ki jól,inkább bele se gondolok egy bömbi szervíz igényébe (akkor már kb valami elit magánszolgáltatónak mehetnék vele..)
az ECOMETER bárhova beszerelhető. Megane-os kollégának egészen fent van, ahol nekem a GPS "lóg". Nálam egy tappancsos bizbasz van feltéve a váltó mögé, és arra van felcsavarozva. Teljesen jó. Az Eördögh és a RASE taxióra valóban fejtörést ad, hogy hova rakjad, de az ECOMETER bárhova beszerelhető. És nem utolsó sorban nyom nélkül kiszerelhető, ha majd kiöregszik az autód.
inkább az online kasszagépen gondolkozz el, hogy hova teszed :) Egy féltéglának könnyebb lenne állandó helyet találni az autóban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!