Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy 2005 - ös évjáratú bmw...

Egy 2005 - ös évjáratú bmw e90-es autóm van. N46b20b 4 hengeres 2000cm3 150 le - motorral. Milyen tipushibái vannak? (vezérlés, hengerfal repedése ennél a motornál? )

Figyelt kérdés
2017. júl. 3. 13:34
 1/7 anonim ***** válasza:

A hibás kerülni való N-es motorkódok:

N45

N47

N63

Ezeknél fordulhat elő hengerfal repedés (N45) láncnyúlás vagy végső esetben szakadás (N47/N63) és hogy megfő a hengerfej és a turbo (N63).



Az N46b20b az jó. Nem lesz vele gondod. E90 320i?

Csak a motorolajra figyelj oda hogy mindig eredeti és bele való BMW minősítésű olajat adj neki.

2017. júl. 10. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszod. Igen e90 320i. Az olajfogyasztásom eléri a gyári megadott maximumot. Beszéltem egy szakival, aki azt mondta a hengerfej felújításával 99% ban az eseteknek megoldódik ez a gond. Most ezt akarom megcsináltatni.
2017. júl. 11. 10:22
 3/7 anonim ***** válasza:
Mennyi km van benne? Lehet hogy a második tulajdonostól kezdve nem bele való olajat használtak hozzá hanem mindig ami kéznél volt. Érzékenyek az olajra a BMW motorok. Szerintem nem biztos hogy hengerfej hanem inkább az olajlehúzó gyűrű a ludas vagy valamelyik szimering.
2017. júl. 11. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Az autó szervízkönyve alapján 24-26 ezrenként cseréltették bent az olajat. Jelenleg 184255km van az autóban. A hengerfejfelujjítást azért javasolta, mert csak a szimeringek cseréje ha a szelepek lógása nagy ha jól mondom, akkor 2-3 ezer km után megint nem jó. Így azt mondta célszerű a szelepszár szimering csere mellett ahengerfejet is felújítani.
2017. júl. 11. 16:58
 5/7 A kérdező kommentje:
Még annyi a dologhoz, hogy teljesítményesést nem tapasztaltam, a fogyasztás is az előírtnak megfelelő, így emiatt bízom bent hogy gyűrűzni nem kell, mert az fogalmam sincs mennyi lenne, és még találni is kellene Szombathely környékén olyan szerelőt aki mondjuk ért ezekhez a valvetronik vezérlésű motorokhoz.
2017. júl. 11. 19:12
 6/7 anonim ***** válasza:
Nagyon nem kellene ennyi kilométernél ilyen problémáknak lenniük /az említett szelep gondnak/ még akkor se ha cudar bánásmódban volt része az autónak az előző gazdáinál. Kilométerben nem ajánlott megvárni a limitet hanem érdemes már 15 ezrenként cserélni. Most aránylag friss Castrol/BMW LL04/LL01 olaj van benne? A szerelő mért kompressziót? Látható enyhén kékes kipufogófüst?
2017. júl. 11. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Én cseréltem le az olajat kb 1 hónapja, szóval most friss olaj van bent. Nagy gázadásra van kékes füst igen. A szerelőhöz július utolsó hetében viszem, előbb nem tudta elfogadni. Szóval kompresszió még nemvolt mérve.
2017. júl. 13. 19:06

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!