Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy lehet, hogy a lada még...

Hogy lehet, hogy a lada még mindig EURO6-os szívómotorokat gyárt elég primitív technológiával, míg mindenki más ultramodern turbósokat?

Figyelt kérdés
2017. jún. 23. 18:09
 1/8 anonim ***** válasza:
12%
Azon kívül, hogy sz*r orosz mit mondjak?
2017. jún. 23. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
79%

Mi a problémátok a szivómotorral? Ezen kivűl nagyon sok van ilyen rendszerű, nem MINDENKI ! turbóst csinál.

Ha teljesiti az euro normát , akkor életképes és jobbak ezek a motorok, mert olcsóbb az előállitása, kevesebb a hibaforrás.

2017. jún. 23. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Mindenki más, persze. A Mazda meg olyan jól eldugta a turbót a Skyactiv motorokon, hogy nem is találja senki.

A kis turbós motorokat nem elsősorban az Euro-normák kényszerítették ki, hanem a szén-dioxid kibocsátására vonatkozó flottaátlag. Ha a vevőnek 200 lóerős motor kell, hogy tudjon vele a belső sávban oktatni, akkor ahhoz, hogy meglegyen a 100 g/km alatti CO2-flottaátlag, turbómotort kell használni, mert csak azt lehet úgy "okosítani", hogy az NEDC-ciklusban szívóként működve, reménytelenül alacsony teljesítménnyel hozza a megfelelő kibocsátási szintet, a hétköznapokban pedig, ha nyomja neki a paraszt, menjen, mint a golyó. Olyankor persze a károsanyag-kibocsátása a közelében sincs a padon mértnek, de azt nem szabályozza semmi.

Na de a Lada modelljeivel senki sem akar a falu bikája lenni, ők nyugodtan gyárthatnak 100 lóerő alatti autót is. De mondjuk egy Audit a kutya se venne meg, ha a 130-as tempót is erősen gondolkodva érné el.

2017. jún. 23. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Legalább tartós tud lenni olyan kézben is aki padlógázzal közlekedik beindítás után.
2017. jún. 23. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 nemcso ***** válasza:
És a literes turbók 5-6 év múlva hol lesznek ?
2017. jún. 23. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

5-ös

Az utakon, ahogy a mostani 5 éves turbós ezres motorok is.

Amúgy nem az Euro normák miatt miatt kell a turbómotor. Hanem mert az emberek szeretik, ha van kraft, de nem eszik sokat az autó. És nincs is semmi gond ezekkel a turbómotorokkal, teljesen rendben vannak.

2017. jún. 23. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Ha hiszed, ha nem, nem kell nagy varázslat az EU6-hoz, pláne egy kis teljesítményű motornál. Mert ugye a károsanyag kibocsátást nem %-osan mérik hanem g/km-es értékkel, vagyis ami kijön a csövön. Na most ha valami 70 lóerős az eleve sokkal kevesebbet pufog ki, mint egy 200 lóerős. Azt nem tudom hogy az igazán brutális méretű motoroknál hogyan oldják meg hogy ne szennyezzenek túlzottan, de ott már egészen biztosan kellenek a drága és bonyolult műszaki megoldások. Azon kívül nem kötelező dolog az hogy "ultramodern" legyen egy motor, tehát azt a gyártók kvázi önszorgalomból csinálják, no meg azért mert ez jól marketingelhető.
2017. jún. 24. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Euro6 + szívómotort jól megcsinálni sokkal nehezebb mint turbót. Ülj bele egy euro2-3 körüli szívóba és egy új euro6-os szívóba, a régebbi sokkal jobban veszi a fordulatot.
2017. jún. 24. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!