Melyik dízel motor a megbízhatóbb?
Annyi féle fajta dízel van audi és bömösből abban a 7 éves zónában,annyi generáció,és annyi típus...
Az 1.9 és 3.0 V6 tdi-ről elmondható,hogy maga a szerkezet megbízható ,meg az 1.9 PD TDI (bosch pd elemes,a siemens nem,illetve a 2 literes nem).
Sajnos a motor hiába jó,ha jó német "prémium" gondolkodás így szólt "lehet,hogy egyszerű,de cserébe olcsón fenntartható,és megbízható szerkezettel is megcsinálható lenne sokminden,de alkalmazzunk bonyolult,drágán szervizelhető,összetett kialakításokat és így legyen drága és megbízhatatlan".
És nem írtál semmit,csak 2002-9 közötti a8-at meg 7-es bömbit,vagy 10 féle konkrét dízelmotorral van.
Egyik sem lesz olcsó :)
Megbízható autókat/motorokat úgy kb. 1997 óta nem gyártanak...
már nem az a cél, elmúltak azok az idők, hogy a tartósság legyen a fő szempont
a cél az, hogy minél kevesebb pénzből legyárthassanak egy autót majd azt a legnagyobb haszonnal eladhassák.
az már mellékes a gyártóknak, hogy ha meghibásodik több 100e forintba kerül a javíttatása, míg a régi autókat otthon megjavítottad :)
de ez nem csak az autókra igaz, hanem lassan mindenre.
megy a kizsákmányolás ezerrel és csak a vak nem veszi észre
"Megbízható autókat/motorokat úgy kb. 1997 óta nem gyártanak... "
Ugyanezt mondták 92-ben is és 87ben is és ugyanezt fogják 2022-ben is aztán az összes 20 éves autó ugyanúgy menni fog... :D
Kérdező:
ha a megbízhatóság a fontos akkor én valamelyik nem sokturbós 3.0 dízelt választanám. Azok visziuk is a kasztnit, de megbízhatóbbak mint a combosabb társaik.
"Megbízható autókat/motorokat úgy kb. 1997 óta nem gyártanak...
már nem az a cél, elmúltak azok az idők, hogy a tartósság legyen a fő szempont "
Mekkora baromság.
Én amúgy az A8-at javaslom, tapasztalatom szerint az Audik megbízhatóbbak, és az alkatrészek is olcsóbbak kicsit. A motor meg legyen V8, mondjuk 4.2 TDI, mert a 3.0 TDI-re is egy rakás pénzt lehet költeni, szóval ha egy A8-ast tartasz fenn, akkor legalább tényleg legyen erős.
Igen?
Akkor nézegessetek egy kis porlasztó kirángatásos videót:
HDI, CDTI, DCI, stb.. motorokból.
https://www.youtube.com/watch?v=XwZOTf8vYhE
És hogy mennyibe kerül a kiszedése szakszerűen:
Aki azt állítja, hogy ezek könnyen szerelhető blokkok, olcsóak, és 20 év múlva is meglesznek, az életében nem fogott a kezében egy 13-as kulcsot sem.
Azt hiszem, ezeket a szemeteket nem kéne összehasonlítani a régi, BOSCH VE/Lucas/CAV rendszerű dízelekkel.
Az első személyautós CommonRailek már 20 éve utcán vannak és elég sokban cseréltek már porlasztócsúcsot. A normális műhelyekben és a márkaszervizekben nem probléma kiszedni a porlasztócsúcsot vagy az izzítógyertyákat.
Legutóbb haveromat próbálta behúzni egy himihumi cég izzítógyertya cserével, 80-90 000-ről indult volna a DCIből a 4 gyertya kivarázsolása plusz ha törik akkor meg...
Ugyanez Renault márkaszervizben 22 000 volt és 1 óra :D
"Akkor nézegessetek egy kis porlasztó kirángatásos videót:
HDI, CDTI, DCI, stb.. motorokból. "
Köszi, nem érdekel. Mi nagyon jól elvagyunk a TDCI Forddal, meg a haverom a DCI Renaultjával, élvezzük, hogy takarékos és erős egyben. Meg a 6 hengeres TDI-m is köszöni szépen jól van. Ezek mind 10+ éves autók :)
#7-es: adom! :D
itt mindenki nagy autó szaki de még senki sem szedett darabokra egy mai dízelt vagy pl. egy régi 25 éves mercedes dízel motort...
ég és föld a különbség
a régiekre azt lehet mondani, hogy "össze van rakva"
nincs túlbonyolítva, egyszerű működés, könnyű szerelhetőség, brutális élettartam
mai motorok meg ehhhhh
még a szervizekben is megszenvednek velük nem egyszer
az lehet, hogy elmennek majd ezek is 20+ évet, de hogy addigra ugyanennyiszer megjárja a szervizt az is tuti!
kiváncsi leszek rá nagyon hol lesznek ezek az autók 20 év múlva :)
vicces belegondolni, hogy addigra az én öreg mercim 44 éves lesz már (ha nem jön belém egy barom és nem lesz totálkár)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!