Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik dízel motor a megbízhat...

Melyik dízel motor a megbízhatóbb?

Figyelt kérdés
2002-2009 évjárat közötti Audi A8, vagy 7-es BMW vásárlás gondolkozom. Azzal együtt, hogy tudom mivel jár egy ilyen autó fenntartása napi használatra lenne. Melyik dízel motor a jobb választás a 3, vagy a 4?

2017. jún. 18. 09:23
 1/10 anonim ***** válasza:

Annyi féle fajta dízel van audi és bömösből abban a 7 éves zónában,annyi generáció,és annyi típus...

Az 1.9 és 3.0 V6 tdi-ről elmondható,hogy maga a szerkezet megbízható ,meg az 1.9 PD TDI (bosch pd elemes,a siemens nem,illetve a 2 literes nem).

Sajnos a motor hiába jó,ha jó német "prémium" gondolkodás így szólt "lehet,hogy egyszerű,de cserébe olcsón fenntartható,és megbízható szerkezettel is megcsinálható lenne sokminden,de alkalmazzunk bonyolult,drágán szervizelhető,összetett kialakításokat és így legyen drága és megbízhatatlan".

És nem írtál semmit,csak 2002-9 közötti a8-at meg 7-es bömbit,vagy 10 féle konkrét dízelmotorral van.

Egyik sem lesz olcsó :)

2017. jún. 18. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Konkrét típusok: BMW 730d 740d, Audi A8 3.0 V6 TDI, 4.0V8
2017. jún. 18. 10:11
 3/10 anonim ***** válasza:
50%

Megbízható autókat/motorokat úgy kb. 1997 óta nem gyártanak...

már nem az a cél, elmúltak azok az idők, hogy a tartósság legyen a fő szempont


a cél az, hogy minél kevesebb pénzből legyárthassanak egy autót majd azt a legnagyobb haszonnal eladhassák.

az már mellékes a gyártóknak, hogy ha meghibásodik több 100e forintba kerül a javíttatása, míg a régi autókat otthon megjavítottad :)


de ez nem csak az autókra igaz, hanem lassan mindenre.

megy a kizsákmányolás ezerrel és csak a vak nem veszi észre

2017. jún. 18. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

"Megbízható autókat/motorokat úgy kb. 1997 óta nem gyártanak... "


Ugyanezt mondták 92-ben is és 87ben is és ugyanezt fogják 2022-ben is aztán az összes 20 éves autó ugyanúgy menni fog... :D



Kérdező:

ha a megbízhatóság a fontos akkor én valamelyik nem sokturbós 3.0 dízelt választanám. Azok visziuk is a kasztnit, de megbízhatóbbak mint a combosabb társaik.

2017. jún. 18. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
7es bmwből a 30d nagyon jó, a 40d -mivel már v8- már jóval bonyolultabb, a 30d is jól viszi az autót.
2017. jún. 18. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

"Megbízható autókat/motorokat úgy kb. 1997 óta nem gyártanak...

már nem az a cél, elmúltak azok az idők, hogy a tartósság legyen a fő szempont "


Mekkora baromság.


Én amúgy az A8-at javaslom, tapasztalatom szerint az Audik megbízhatóbbak, és az alkatrészek is olcsóbbak kicsit. A motor meg legyen V8, mondjuk 4.2 TDI, mert a 3.0 TDI-re is egy rakás pénzt lehet költeni, szóval ha egy A8-ast tartasz fenn, akkor legalább tényleg legyen erős.

2017. jún. 18. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:

Igen?

Akkor nézegessetek egy kis porlasztó kirángatásos videót:

HDI, CDTI, DCI, stb.. motorokból.

https://www.youtube.com/watch?v=XwZOTf8vYhE


És hogy mennyibe kerül a kiszedése szakszerűen:

[link]


Aki azt állítja, hogy ezek könnyen szerelhető blokkok, olcsóak, és 20 év múlva is meglesznek, az életében nem fogott a kezében egy 13-as kulcsot sem.

Azt hiszem, ezeket a szemeteket nem kéne összehasonlítani a régi, BOSCH VE/Lucas/CAV rendszerű dízelekkel.

2017. jún. 18. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Az első személyautós CommonRailek már 20 éve utcán vannak és elég sokban cseréltek már porlasztócsúcsot. A normális műhelyekben és a márkaszervizekben nem probléma kiszedni a porlasztócsúcsot vagy az izzítógyertyákat.

Legutóbb haveromat próbálta behúzni egy himihumi cég izzítógyertya cserével, 80-90 000-ről indult volna a DCIből a 4 gyertya kivarázsolása plusz ha törik akkor meg...

Ugyanez Renault márkaszervizben 22 000 volt és 1 óra :D

2017. jún. 18. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

"Akkor nézegessetek egy kis porlasztó kirángatásos videót:

HDI, CDTI, DCI, stb.. motorokból. "


Köszi, nem érdekel. Mi nagyon jól elvagyunk a TDCI Forddal, meg a haverom a DCI Renaultjával, élvezzük, hogy takarékos és erős egyben. Meg a 6 hengeres TDI-m is köszöni szépen jól van. Ezek mind 10+ éves autók :)

2017. jún. 18. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

#7-es: adom! :D


itt mindenki nagy autó szaki de még senki sem szedett darabokra egy mai dízelt vagy pl. egy régi 25 éves mercedes dízel motort...


ég és föld a különbség


a régiekre azt lehet mondani, hogy "össze van rakva"

nincs túlbonyolítva, egyszerű működés, könnyű szerelhetőség, brutális élettartam


mai motorok meg ehhhhh

még a szervizekben is megszenvednek velük nem egyszer


az lehet, hogy elmennek majd ezek is 20+ évet, de hogy addigra ugyanennyiszer megjárja a szervizt az is tuti!


kiváncsi leszek rá nagyon hol lesznek ezek az autók 20 év múlva :)

vicces belegondolni, hogy addigra az én öreg mercim 44 éves lesz már (ha nem jön belém egy barom és nem lesz totálkár)

2017. jún. 18. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!