BMW 320Cd E46 2003/6 probléma. Szerintetek?
(2 napos autó) Ma reggel munkából hazaértem. Járattam még pár percig a motort és kb 3 perc járatás után nyitott motorháztetőnél a kiegyenlítő tartály sapkájánál minimálisan spriccelni kezdett a forró víz és dőlt ki belőle a gőz, mint a fene + az egész motortérbe felforrósodott minden és nyitott motorháztető mellett még 2 órával később is nagy volt a forróság. Kocsi alatt egy kisebb tócsa lett, de nem a spriccelés miatt, mivel annyi nem jött ki onnan, hogy egy ekkora tócsa legyen belőle. Valahonnan máshonnan, de kb 20 perc után fel is száradt. Minden tartály tele van, de valami mégis kifolyt. Nem több liter, inkább csak egy nagyobb pohárnyi. Két szerelő is nézte az autót azóta, de nem találtak rajta semmi rendelleneset. Viszont nekem félő, hogy ha ez útközben történik meg, akkor kicsit már rosszabb a helyzetem.
Kérdésem az lenne, hogy történt e már ilyen vagy hasonló valakivel és ha igen, akkor mi lehet a gond? Volt már azóta beindítva, 10 percig is járatva, de nem volt semmi gond vele, azt leszámítva, hogy 5 perc járatás után a motor hangja egy kicsit megváltozott, mintha rátettem volna a burkolatára egy fadarabot.
Eddig egyenlőre a termosztát jött szóba, hogy azzal lehet a probléma. Ha valakinek van véleménye/tapasztalata erről, azt megköszönném. És imádkozom, hogy ne legyen hengerfejes.
2 napos?? Ez inkább most lett 14 éves. A Bmw az egyik legmegbízhatatlanabb autó. Most kezdik megtanulni a magyarok, hogy nem kellett volna azt a 40 ezer darab használt Bmw-t nagyba behozni külföldről.
Ez nagyon úgy néz ki, hogy hengerfejrepedéses lett. A hengerből a gázok átkerülnek a hűtőrendszerbe és egy idő után az már nem bírja tartani a nagy nyomást és az eredményt láttad. Utána azért nem tapasztaltad, mert ehhez egy kis idő kell és nem alapjárat. A hengerfej repedés eredményeképpen befelé is megy a hűtőfolyadék és nem csak a gázok kerülnek át a hűtőrendszerbe. Emiatt bizony megváltozhat a motor járása és a hangja is. Az ilyen problémák hirtelen jönnek ki. Vagy már eleve repedt volt a vásárláskor is. Egy ismerős is tapasztalt hasonló érdekességeket a zenegyvenhat 325i-jén, utána kiderült, hogy a repedést a német tulaj beragasztotta, hogy eladható legyen és ne tűnjön fel a nagy hiba. Úgy adta el a szanaszéjjel hajtott Bmwjét, hogy jó lesz az a magyarnak. Faxa.
Tehát 2 napig bírta a romhalmaz, amit rádsóztak. Valószínűleg a tulaj tudott a hibájáról és a gazdasági totálkár előtt elpasszolta egy olcsó bmw után áhítozó baleknak.
Kérd vissza a pénzed, ha lehet. Bár már valószínűleg bottal ütheted a nyomát az eladónak.
Jól felültél a szopórollerre.
90%-ban hengerfej tud ilyet produkálni, a hűtővíznek milyen a színe?
#1 Azért egy 25i-t nem észre venni hogy nem hengerfejes ahoz is gratuláció kell. Meg ahoz is hogy ez megtörténjen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!