2008 körüli honda akkord 2. 0 benzines vagy 2.2 diesel, vagy mazda 6 1008 tól 2. 0 benzines vagy peugeot 508 hdi 2012-2015 ig? Melyikkel járnék jobban? Vagy még volvo s60 2.4 diesel 2007 facelift-es?
Accord 2.0 -> Mazda 2.0 -> S60 D5 -> 508HDI -> Accord 2.2d
Talán ez a reális sorrend a fenntarthatóságra.
Az Accord kicsit kilóg a sorból, mert egy szívóbenzines fenntartása mindig olcsóbb lesz a turbódízeleknél. És itt még a többiek fogyasztásbeli fölénye sem számottevő, mert a Volvo D5 egy legendásan jó motor, de nem fog sokkal kevesebbel eljárni, mint a 2.0 benzines Honda (igaz, sokkal jobban megy).
Én a japán dízeleket nem erőltetném, a Mazda benzinesei legendásak, a dízelekkel már több a probléma, főleg a részecskeszűrő szokott viccelődni időnként, ami nem olcsó mulatság.
Peugeot... ok, a hdi motorok jók, de a franciák elektromos rendszere instabil, megbízhatatlanok, kockázatos.
A Volvo motorja agyonüthetetlen, megy mint a veszett barom, nem romlik el, de a teljesítményadó és a szerviz talán itt a leghúzósabb. Valamit valamiért.
JA, tényleg :-)
Hát akkor egyértelműen az a befutó!
Alváz- és üregvédelmet kell csináltatni azonnal, és örök élet +1 nap!
"Jelenleg egy golf 122le Tsi-t hajtok a dogyasztása nagyon joó, de 171 ezer km után kezdek félni a turbó motor hátrányaitól mely pl kokszosodás és társai."
Akkor marad a két japán benzines, mert az összes többiben mind van turbó!
Egyébként nem kell tőle félni. Ha néhány ökölszabályt betartasz, akkor nem lesz baja.
- mindig hagyd bemelegedni, hideg motorral ne gyepáld
- szigorúan tartsd be az olajcsere periódust, sőt, inkább gyakrabban cseréld le, abból baj nem lehet, és persze csak a gyártó által előírtat tegyed bele
- kemény hegymenet vagy autópályás nyüstölés után hagyd járni egy-két percig a motort, hogy visszahűlhessen a turbó
- normális üzemanyagot (lehetőleg prémiumot) tankolj, felejtsd el az Auchan kutat és társait
De ha ezek mellett is fel kell újítani vagy pucolni, az még mindig nem akkora kiadás, mint venni egy ismeretlen előéletű pénznyelőt.
Kettőstömegű lendkerék foshatja még össze magát, de az bármelyikben cserés lehet, ezt nehéz kivédeni.
A legnagyobb kiadás az, ha a nagynyomású rendszer megadja magát, de az ritka, nem jellemző. Én egy hibátlan Golfot nem adnék el csak azért, mert "mi van ha.."
golf 2009 év végi 15 ezrenként olajcsere van, néha ingadozik az alapjárat mostanában sokat használom városba nem egyszer felvillant a lambdaszonda miatt a hiba lámpa de mondta a szervizes ne cseréljem meg kell kicsit hajtani és kipucolódik és kialszik ez igy is van,de reggelente beindítom és a motor felpörög majd dadog kicsit mikor bemelegszik elmúlik a jelenség....engem kicsit idegesít
Mazdakat néztem 2000 motorral elég meggyőző lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!