Miért jó az ha füstöl a diesel?
Mostanában egyre több olyan régebbi dízelt láttam ami mikor utol értem nyomott egy nagy gázt és inkább le kellett maradnom egy pár száz métert, mert egyből jött be a cucc
Miért kell ezzel rontani a dízelek megítélését?
Én pl sose vennék, de vezettem már olyan 20+ éves terepjárót ami köpött egyet indításkor és utána ha felezett egyesben pörgött fel a hegyen akkor se füstölt
Az ilyen emberek akkor is élveznék ha mind bemenne az utastérbe?
Most nem akarok itt benzin-diesel vitát
Nem a technológiát becsmérlem hanem azokat nem értem akik szándékosan elrontanak egy jó autót
Se a környezetünk se embertársaink nem érnek már semmit?
Azt tudom, hogy az öreg dieselek szoktak gyorsításkor füstölni de az általában nem ennyire zavaró
Ismerem ezt a smoke&sharm dolgot, de egyszerűen nem értem
Ami valamelyik nap felbosszantott is olyan volt, hogy 50 helyett ment kb 40-el majd mikor utol értem, mert ugye a fizika már csak ilyen adott egy nagy gázt, de nem ment sokkal gyorsabban így inkább lelassítottam, hogy had haladjon el, mert az ő füstje mind hozzám jött be
Tényleg az ő dolga mit csinál az autóval (mondjuk azt nem értem miért csak a német tdi-ket szemelték ki és a japán miért nem jó pl), de ne másokkal szúrjon már ki
Ez olyan mint mikor valaki az utcába vagy a közelben begyújt mindenféle műanyag szeméttel meg gumival és rongyokkal kis meleg reményében, de a házon kívül mindenkinek árt...
A hibas levego-ua arany miatt fustolnek. Ritkabban a motor kopasa miatt.
Van olyan eset, amikor az adagolo mechanikus. Ez esetben ahogy benyom a turbo x mennyisegu levegot, y mennyisegu uzemanyag megy be. Ez valoszinuleg a max fordulatra lovik be. Ez lehet, h kesobb rosszabbul porlaszt, es x fordulat alatt nem eget rendesen.
Vagy: amikor rossz a porlasztas es/vagy a turbo is. Ilyenkor strandpapuccsal vernem az arcat az embernek amikor honapokig hasznaljak igy. Minden fordulaton fustol.
Amikor padlogazra fustol x ideig, majd megszunik, az szimplan a kipuban lerakodott korom.
Ja es emberek: az is megol amit nem lattok! Jobb ha nagy fekete pamacsot lo ki, mintsem lathatatlant. Az egyik lerakodik a tudodben, termeszetben es kitisztul, lebomlik. A masik rohogve bedifundal a szervezetedbe.
Ja es az NOx... Jobb ha nem hal meg evente 20ezer europai a nitrogentol... De inkabb haljon tobb millio masik evek mulva. Geniuszok vagytok eu-s titkarok.
Füst
Diesel -nél, Nenzinnél ugyanaz.
Nem megfelelő az üzemanyag égése.
Hogy mért? -ezt több minden befolyásolja.
Pár dolog amiért rossz az égés: túl sok üzemanyag, túl kevés a levegő, eszi az olajat, eszi a vizet, stb...
Ki kell vizsgálni!
Pl. Leget hogy csak 1 szonda ment tönkre, ezért nem megfelelő a hengerbe juttatott üzemanyag -ezért fűstől.
De persze Láttam már olyat is mikor semmi baja az autónak. Csak hirtelen odalép az ember az autónak. -(Ami ugye nem megfelelő fordulatszámon van a ellenterheléssel szembe.) -és fűstől míg motor, el nem éri azt a fordulatot amin már kényelmesen bír járni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!