Lada 2107 gyári motor hengerfej síkolás, lehetséges?
Lada 2107be gyári 1500-ös motorban lehet a hengerfejből síkolni? És ha igen akkor mi az eredmény?
A hangja nagyobb Lesz?
Kérdező!
Nagyon jól látod, ezt a komoly műszaki problémát!
Köztudott, hogy minél síkosabb a hengerfej, annál könnyebben és gyorsabban halad benne a gáz.
Namost, ha gyorsabban halad, akkor egységnyi idő alatt sokkal több égéstermék jut ki a cső végén.
A kipufogónak alapból van egy hangja, és miután bizonyítottan több gáz ömlik ki a végén, akkor nyilván hangosabb is lesz.
Konklúzió:
Minél síkosabb a hengerfej, annál hangosabb a kipufogó,
vagyis próbáljátok meg a lehető legtöbbet levenni a hengerfejből.
Így lesz igazán szép a hangja. ;)
Csak így tovább, sok sikert a tuning rögös útján.
9,5:1-es kompresszióviszonyhoz még nem kell 100-as benzin, mert nem lesz 13 bar felett a végnyomás. Odáig pedig elég a 95-ös. 13bar felett kezd el öngyulladni, akkor kell majd a 100-as benzin.
Hangot növelni meg elég egy nyitott dob. De egy 50-es teljes rendszer is elfér rá. 60-as sok a széria motornak, felesleges.
Az én Ladámban is síkolva van a hengerfej a gyújtási sorrendet jelző számok aljáig, és 95-össel járok. A vezérlés is jó ...
Gyanús vagy Te Kérdező!
Valld be, nem is akarsz semmiféle tuningot, csupán ennek a Vajner cégnek vagy a promótere.
(hány % a részesedésed?)
Bezzeg ha a jó öreg duplacsöves Koppány-dobokat reklámoznád. Az ősidőkben elképzelhetetlen volt egy komoly sufnituning Koppány-dob nélkül. Annak aztán tényleg "síkos" volt hangja. :D
Utolsó! Tudom de az már a múlt!
Egyik haveromnak úgy van hogy gyári motor teljesen és csak 1 60-as Vajner dob van alatta. És hát kicsit sincs se nagy se jó hangja
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!