Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Wartburgnál milyen "tuning"...

Wartburgnál milyen "tuning" lehetséges?

Figyelt kérdés

Kedvenc autóm ami gyerekkorom óta a családban van ezért "vegyél erősebbet pénzes jóskák kíméljenek!"


Nos egy VW Polo 1 profilú motorrol beszélünk ami megkapta az "egyedi" német hengerfejet ami hihetetlenül lerontja a teljesítményt.

Az lenne a kérdés ,hogy milyen karburátort és hengerfejet lehet VW-ről átpakolni a Wareszra?



2016. ápr. 9. 21:21
 1/8 anonim ***** válasza:
Hát ha ennyire átépítés akkor bele eg ymésik motor és akkor nem kell a wartburgtol emgválnod egy erősebbért. :D
2016. ápr. 9. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Gondoltam erre is ,de macerás..... KPM engedély tervrajzok akkor le kell vizsgáztatni... sokba lenne.

Mert a hengerfej ugyan az a VW-nél és a Waresznál ezért lehetne itt variálni.

2016. ápr. 9. 21:29
 3/8 anonim ***** válasza:
26%

1. lépés: leadod egy szimpatikus bontóban.

2. lépés: veszel normális autót.

2016. ápr. 9. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
80%
Amekkora motorháza van annak a dögnek oda bármilyen motor belefaragható .Eredeti waresz-polo motorból sokat nem lehet kihozni
2016. ápr. 9. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Igazából dízelesíteni akartam egy 1.9 TD golf motorral csak motortartó bakokat,üzemanyag szivattyút és féltengelyeket kéne cserélni ami nem olcsó mulatság... :/
2016. ápr. 9. 22:44
 6/8 anonim ***** válasza:
45%
Dizelesiteni szinte lehetetlen annyi engedély kell ra,
2016. ápr. 14. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Persze meg a papírozás.... abból vehetnék 10 wareszt is...
2016. ápr. 14. 20:30
 8/8 anonim ***** válasza:
Volt ilyen motor nagyobb lökettel más dugattyúúval és hengerfejjel 1.6-os Jettában központi vagy hengerenkénti injektorral is. Viszont azon nincs AC pumpa, tehát elektromos AC-vel kell építeni nyomott üzemanyagrendszert (minimum egy tank-hegesztés kinéz). Szintén VW-tól ABU váltókódú 5-gangos váltót szoktak még berakni, de az nagyon szívás, faragni kell a váltótartó konzolt, a váltórudazatot, VW-ból kell az önindító-lendkerék-kupplung is, a féltengelyeket meg össze kell hegeszteni a belső oldali VW-t a külső oldali wartburggal. Ez a móka 100 ezerből se áll meg, csak hobbystáknak ! Azt hogy ezt hogy legalizálod, az meg itthon lehetetlen, el kell adni egy németnek, ott lehet engedélyeztetni (megoldják a TÜV-öt, minden változást be tudnak vezetni a forgalmiba jópénzért) és utána megveszed újra. Mindenféle illeték satöbbi, egymillióba lesz a street-legal tuning-wartburgod. De ha pénz nem számít, hajrá !
2016. júl. 8. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!