A Trabant 601-es motor bírja az alapjáraton járatást, vagy nem?
Figyelt kérdés
Aggregátornak gondolnám és akkor megtartanám. Vagy besülne?2017. jún. 12. 18:25
11/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem sülne be,mert a Trabantban sem a menetszél hűti,hanem kényszer léghűtéssel egy turbina lapát,aminek függ a fordulata és a szállított levegő mennyisége a motor fordulattól.Minél nagyobb a fordulat annál több a szállított levegő mennyisége.Alapjáraton szinte nincs terhelés,alig kell nyomaték,tehát ebből adódóan kicsi is a hőtermelés és ezért megfelelő a szállított hűtőlevegő mennyisége is Itt más a gond.A kétütemű motor.A Trabant 2T benzin motoroknak a te esetedben az a hátránya,hogy a megfelelő teljesítményét és nyomatékát magas fordulaton adja le.Az aggregátorokhoz gyártott négyütemű benzin motorok konstrukciójuk miatt már alacsony fordulaton is nagyobb nyomatékkal dolgoznak és jóval gazdaságosabban.Még a 2T Trabi motor az üzemanyaga kb 30%-át nem munkára fordítja,hanem kipöfögi a levegőbe,addig a 4T motor ezt is a munkára használja.Most az itt lényegtelen,hogy mindkét motor a felhasznált benzinből ténylegesen mennyit hasznosít az egyéb veszteségek (hűtés,a belső súrlódás és egyéb) miatt elhasznált benzinből,mert a 2T motor rosszabb hatásfokkal dolgozik a felhasznált üzemanyaghoz képest mint a 4T.Viszont az ingyen motor valamivel kompenzálja ezt,de nem hosszú távon,állandó használat mellett,de totál csőd a gyári agregátohoz képest neked.(Ezt később.)Ezért is gyártják 4T motorral gyárilag ezeket, mert gazdaságosabb az üzemük,meg másért is.Itt elég az alacsonyabb fordulat is max kb 3000-es a megfelelő generátorral szerelve.Mint a 4T fűnyíróknál.Ezek a motorok már képesek itt leadni a csúcs nyomatékukat a max teljesítmény mellett,de a te motorod erre itt még nem képes.Ezt pörgetni kell jóval jobban ehez.Még több üza.felhasználással.A 19KW-os Trabi(26LE,ha ezt tudja) motorja a megfelelő generátorral kb 12-13 KW állandó villamos energia termelésére képes pörgetve.Ezért csak ennyire,hogy minél kisebb legyen az áramingadozás a hirtelen fellépő nagy terheléstől, pl egy hegesztőtrafó más fogyasztókkal egyidejű használatakor,mert az jelentősen zavarná a más, rácsatlakoztatott kisebb fogyasztókat mire a gép reagál. Ez már nem barkács célú és aránylag már nem olcsó generátort igényel,hogy ki is tudd használni ezt.Ez alatti KW alatt még növeli a kihasználatlanság miatt az üzemeltetési költségeidet is.Most összeépíted a motorral,amihez kell marni,esztergálni az alkatrészeket.Megcsinálod a hordozható,gurítható keretet neki,amibe beépítesz mindent.Kapcsoló szekrény,biztonsági relék,túláram elleni védelem fesszabályzó.Most beépíted a Trabi motort kompletten (a váltó nem kell).Rajta a generátor és minden a töltéshez+aksi,üzemanyagtartály,biztik, önindító,más típusú karbi,mert egy terhelés függő,teljesítmény szabályozható kell, úgy, ahogy a fűnyíróknál,hogy a beállított motorfordulat ne változzon a terhelés növekedésére,csak a nyomaték,de itt még fontosabb,hogy minél rövidebb reakcióidővel emelni kell a fordulatot valamelyest a terheléstől függően.Ennél a generátor a felépítése miatt 3 000 is képes a max teljesítményt leadni.Ennek üzemeltetése is + üzemanyag.Számold ki a ráfordított időt,anyagiakat és hogy kell e ez neked ekkora KW teljesítménnyel?Hogy fogod mozgatni?Ha otthoni barkácsra kell,akkor én inkább hagynám a fenébe ,de ha nagyon muszáj,inkább vennék egyet és nem tennék ebbe egy fillért se.
12/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem sül be. De ha áramot fejlesztesz vele akkor úgysem alapjáraton fog járni. Egyébként meg ott a ventilátora, tehát a hűtése is meg van oldva.
13/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Naponta megkérdezed ezt a besülős baromságot......nem tudon már hányszor leirtak,hogy hülyeség....de te azért kiírod még vagy ötször......az a biztos!
Egyebkent meg ha ebbyire sík vagy már ehhez a részéhez is a dolognak őszintén áruld már el hogy akarsz te egy komplett agregátort építeni?!?!
14/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
15/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
16/16 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezzel jobban jársz , bármelyiket megveszed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!