A Trabant 601-es motor bírja az alapjáraton járatást, vagy nem?
A kétüteműek nem szeretik általában
Nekem az ETZ-m (valahol rokon ugye) ha csak tovább tart kinyitni a kaput és sokat pöfög már nem akarja úgy venni a fordulatot se
Én (lehet mondjuk hülyeség), de inkább kispolskival próbálkoznék mert az is léghűtéses, de már négyütemű
De tuti lesz itt nálam okosabb is :)
Már tegnap is írtam, hogy a Trabant kényszerléghűtéses, ezért nem lesz baja, ha álló helyzetben jár.
Ilyenformán nem rokona az ETZ-nek, mert azt a menetszél hűti.
Nem a hűtés miatt írtam a rokonságot
Csak ugye IFA termékek és abból tudtam kiindulni hogy viselkedik a sok alapjárattól
Jobban szeret afelett forogni
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__86..
Itt válaszoltam tegnap.
Üzenetből az jön át, hogy nem értesz egyáltalán a témához, de ezzel nincs is baj.
A kényszerléghűtés azt jelenti, hogy a motor burkolt, és ékszíjhajtás által egy ventillátor biztosítja a hűtést.
Azonban ezt kombinálni egy megfelelő generátorral szintén meg fogja haladni a képességeidet.
Kb ennyi.
Ha mindenáron az áramellátás a cél, akkor jobban jársz, ha veszel egy aggregátort.
Teljesítmény igény szerint 1-2-8-10 KWh-ost, vagy bármilyet. Ezek direkt erre vannak kitalálva, házilag csak akkor érdemes ilyet barkácsolni, ha van megfelelő eszköz, hozzáértés.
Igen, és akkor ehhez kell egy megfelelő generátor is, azt valahogy össze kell építened a motorral.
Kell egy megfelelő váz, megfelelő rögzítésekkel.
Aztán valamilyen módon meg kell oldanod, hogy terhelés hatására több üzemanyagot kapjon a motor, különben lefullad.
És még egy sor apróság.
Hány néven írsz nekem még privát üzenetet?
Nem látom értelmét, hogy leírjam itt, hogy mi kell egy ilyen szerkezet összeállításához.
A villamos részéhez egyébként is kevésbé értek, mert autószerelő vagyok.
Már maga a generátor beszerzése külön drágább lenne, mint venni egy gyári darabot. Arról nem beszélve, hogy ez közel sem úgy megy, hogy ráteszem, aztán hadd forgassa.
A generátorhoz még nem ártana egy tranzformátor ami folyamatos 220v-ot ad le, csak az amper változna.
Aztán ugye a teljesítmény függvényében kapjon üzemanyagot a motor, és itt nem elég egy sima centrifugális elven működő utánszabályzás... Gondold át ezt még egyszer, nem a semmiért nem állnak hegyekben a házilag barkácsolt generátorok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!