Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Trabant 601-es motor bírja...

A Trabant 601-es motor bírja az alapjáraton járatást, vagy nem?

Figyelt kérdés
Aggregátornak gondolnám és akkor megtartanám. Vagy besülne?
2017. jún. 12. 18:25
1 2
 1/16 kisvuk29 ***** válasza:

A kétüteműek nem szeretik általában

Nekem az ETZ-m (valahol rokon ugye) ha csak tovább tart kinyitni a kaput és sokat pöfög már nem akarja úgy venni a fordulatot se

Én (lehet mondjuk hülyeség), de inkább kispolskival próbálkoznék mert az is léghűtéses, de már négyütemű

De tuti lesz itt nálam okosabb is :)

2017. jún. 12. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:

Már tegnap is írtam, hogy a Trabant kényszerléghűtéses, ezért nem lesz baja, ha álló helyzetben jár.

Ilyenformán nem rokona az ETZ-nek, mert azt a menetszél hűti.

2017. jún. 12. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 kisvuk29 ***** válasza:

Nem a hűtés miatt írtam a rokonságot

Csak ugye IFA termékek és abból tudtam kiindulni hogy viselkedik a sok alapjárattól

Jobban szeret afelett forogni

2017. jún. 12. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:

https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__86..


Itt válaszoltam tegnap.

Üzenetből az jön át, hogy nem értesz egyáltalán a témához, de ezzel nincs is baj.

A kényszerléghűtés azt jelenti, hogy a motor burkolt, és ékszíjhajtás által egy ventillátor biztosítja a hűtést.

Azonban ezt kombinálni egy megfelelő generátorral szintén meg fogja haladni a képességeidet.

Kb ennyi.

2017. jún. 12. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:

Ha mindenáron az áramellátás a cél, akkor jobban jársz, ha veszel egy aggregátort.

Teljesítmény igény szerint 1-2-8-10 KWh-ost, vagy bármilyet. Ezek direkt erre vannak kitalálva, házilag csak akkor érdemes ilyet barkácsolni, ha van megfelelő eszköz, hozzáértés.

2017. jún. 12. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
De a Trabant megvan,nem igényel vásárlást!
2017. jún. 12. 19:22
 7/16 anonim ***** válasza:

Igen, és akkor ehhez kell egy megfelelő generátor is, azt valahogy össze kell építened a motorral.

Kell egy megfelelő váz, megfelelő rögzítésekkel.

Aztán valamilyen módon meg kell oldanod, hogy terhelés hatására több üzemanyagot kapjon a motor, különben lefullad.

És még egy sor apróság.

2017. jún. 12. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 A kérdező kommentje:
Mi kell még hozzá?
2017. jún. 12. 19:39
 9/16 anonim ***** válasza:
62%

Hány néven írsz nekem még privát üzenetet?


Nem látom értelmét, hogy leírjam itt, hogy mi kell egy ilyen szerkezet összeállításához.

A villamos részéhez egyébként is kevésbé értek, mert autószerelő vagyok.

2017. jún. 12. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:

Már maga a generátor beszerzése külön drágább lenne, mint venni egy gyári darabot. Arról nem beszélve, hogy ez közel sem úgy megy, hogy ráteszem, aztán hadd forgassa.


A generátorhoz még nem ártana egy tranzformátor ami folyamatos 220v-ot ad le, csak az amper változna.

Aztán ugye a teljesítmény függvényében kapjon üzemanyagot a motor, és itt nem elég egy sima centrifugális elven működő utánszabályzás... Gondold át ezt még egyszer, nem a semmiért nem állnak hegyekben a házilag barkácsolt generátorok.

2017. jún. 13. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!