Ők nem tudják, hogy kerülni kell a 3 F betűt?
Mármint a Fiatot, a Fordot és a franciát.
A fórumozók szerint a legjobb autók a Mercedes után az Audi és a BMW, mégis a taxisok jó része vagy Forddal vagy francia autóval dolgozik. Audit talán, de BMW taxit még sose láttam. Hogy van ez, szeretnek szívni a sok elektronikai hibával, meg a rossz motorokkal?
Esetleg a wannabe autószakértők tévednek?
Nem tudom, te miért tekinted autószakértő etalonnak az idióta taxisokat.
pl. sok közülük récsecskeszűrős dízellel nyomja a pesti dugóban.
Amúgy miből gondolod, hogy nem szívnak az elektronikai hibákkal és a rossz motorokkal?
Csak a harmadik Ford Focusom van, 2-t jelenleg is hasznalok, egy 2008-ast egy 2011-est es mindegyik hiba nelkul uzemel. Aki azt mondja nem megbizhato, az kosse fel magat. Kb ennyi.
"Ők nem tudják"
Valoban nem tudjak. Szoval en egy F betut a 3-bol kapasbol cafolok.
Nem kéne általánosítani!!! Minden márkának vannak jó és rossz konstrukciói.
Pl: Renault esetében az első generációs DCI-k nem sikerültek túl jóra, de mikor lecserélték a befecskendező rendszer szállító céget Continentálra (azóta nem darálja le magát a nagynyomású pumpa), azóta a legmegbízhatóbb motorok közé tartozik. Ráadásuk a 2-es széria után már nem is rohadnak. A 3-as széria pedig tapasztalatom alapján eltapossa a VW konszern és BMW autóit megbízhatóságra! És a befecskendező rendszere is minimum annyit bír, mint a VW-nek! És akkor ott vannak a Masterek 3-ok amelyek átlag 700000 km-et mennek el egy vezérléssel, és az 1 milliót simán megfutják blokk megbontás nélkül (persze ez sofőr függő). Lenkerék is 4-600000-et kibír, kuplungot pedig csak lenkerékkel kell csereélni, és ez is rozsda mentes! Ellentétben a Crafter, Sprinter Párossal melyek kirohadnak az ember alól.
A benzin motorokkal sincs probléma!
Pl2: VW: Az 1.9 TDI és 1.9 PD-k szinte elnyűhetetlenek, és nagyon jó konstrukciók, aztán jött a 2.0 PD és minden megváltozott (nem minden verziója) itt is sok probrléma volt a befecskendező rendszerrel, majd lecserélték a siemenst Continentálra és már meg is oldódott a gond. Viszont ami megmaradt az olajszivattyú átvezető 6 lapos tengelyének a hibája....
Ezt szinte a végtelenségig lehetne boncolgatni, de nincs értelme!
"Nem tudom, te miért tekinted autószakértő etalonnak az idióta taxisokat."
Nem a taxisról írtam, hanem a GYIK-es "szakértőkről". :)
"Amúgy miből gondolod, hogy nem szívnak az elektronikai hibákkal és a rossz motorokkal?"
Ha annyira szarok lennének, akkor nem vennék, hiszen a rossz hír gyorsan terjed, és senki se ellensége a pénzének!
#7: lenDkerék.
Nem én általánosítok, a szagértők teszik.
Úgy látszik kedves kérdező, téged ALAPOSAN BEHÚZTAK A CSŐBE,
mert ennél ostobább sztereotípiák a világon nincsenek!
Kismilliószor megírtam már, de most az egyszer utoljára még megteszem, hogy ilyent csak az abszolút tuskó, abszulote tájékozatlan MAGYAR emberek állítgatnak, akik 90 %-ban úgy élik mindennapjaikat mint a véglények....
A Ford az egyik legmegbízhatóbb márka, nekünk Fusion kocsink van, megbízhatóbb mint az Ignis volt!!! Soha semmilyen baja nem volt és nem is lesz! Még véletlenül sem ismered a szlogent? Minőség, MEGBÍZHATÓSÁG, FORD!
Én ha nyernék a lottón, kapásból egy full extrás új Mondeot vennék, de nem ám dízelt, hanem aZ egyötös, 150 lovas BENZINEST! Egy életre kiszolgálna, nem ám béjemvét!
A Fiatról meg annyit, hogy haveromnak egy 16 éves Vravo-ja van, 1.2-es, hajtja rendesen, semmi baja! A Punto-k pl. ha annyira vacakok lennének, szerinted ennyien vennék, mi?
Ami meg a franciákat illeti, nos nekem az van, a 207-es pl., az átlagosnál jóval, lassabban írom hogy megértsd, J Ó V A L megbízhatóbb, mint az átlag! De nemcsak ő tartozik a megbízható franciák közé, hanem pl. a 406-os, 206-os és a 306-os is. Egy két kevésbé megbízható modell miatt alakulhatott ki ez a buta sztereotípia, pl. kettes Mégane, kettes Laguna a hírhedt dci motorok miatt, a korai 307-esek, meg mondjuk a C4-es Citroenek. Ilyen típusokat én sem vennék, de kb. már vagy tíz éve a franciák is megbízható autókat gyártanak, hidd el.Én főleg a hátam miatt vettem franciát, nekem a kényelem mindennél fontosabb (gerincferdüléssel operáltak 2-szer is), de
a pénzemért még megbízhatóságot, kiváló design-t, szuper felszerelést és BIZTONSÁGOT is kaptam (töréstest: 5/5 csillag, összehasonlításként, 1998-as Audi A6-os 5/3 csillag, erről kb. ennyit). De a témáról is, kicsit hosszú voltam, de ezt mindenképpen érdemes volt leírnom, szerintem.
Végszóként mi mást is írhatnék mint: GOD SAVE FRENCH! (most igazán rájuk fér, szegényekre!).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!