Miért ad ki súrlódó hangot egy bizonyos szintnél jobban elfordított kormánnyal az auótó?
Figyelt kérdés
2017. jún. 5. 14:22
1/7 anonim válasza:
Álló helyzetben is és menet közben is,vagy csak menet közben,csak járó motornál?Nem mindegy,hogy mikor csinálja.
2/7 A kérdező kommentje:
állva nem, leállított motorral is csinálja, a lényeg, hogy guruljon a kocsi.
2017. júl. 2. 22:57
3/7 Beviz Elek válasza:
Szerintem nagyon logikus. Leállított motorral gurulva mi forog? Eltekert kormánynál mi van másabb helyzetben mint egyenesen tartva?
Kitalálod magad is innen
4/7 anonim válasza:
kerékcsapágy lesz ? Köszönöm a választ, de azért más fejében nem biztos, hogy egyértelműen az van, mint a tiédben
5/7 Beviz Elek válasza:
A kerékcsapágy eltekert kormánynál is egyenesen forog. A féltengely, a kormányösszekötő és a kerék mozdul. A kerék lesz az, mégpedig valószínűleg a sárvédő műanyagbetétjébe ér bele. Vagy más gumi/kerékméret miatt vagy pedig a betét nincs rendesen a helyén
6/7 A kérdező kommentje:
Nem ér bele semmibe, azt már megnéztem, meg a hang sem olyan. Inkább fém-fém súrlódás ez. Enyhén kopog is a súrlódás mellett.
2017. júl. 3. 11:10
7/7 Beviz Elek válasza:
Jó lenne megtanulni körbeírni egy hangot :D
Külső féltengelycsukló
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!