A kumho egy márka. A márkan belül is több típus van. A kunyhonak vannak jó gumijai de egy Michelin pilot sport 4 pl jobb mint bármely kunyho, a Conti sportcontactbol is találsz jót.
2017. jún. 2. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Ha tényleg nem sajnálod akkor a rendes prémium gumi kategóriából válogass. Ahogy írták már pl Michelin vagy a többi prémiumból mint Continental vagy Goodyear vagy Pirelli vagy Bridgestone. Defektmenteset vegyél mert a BMW-khez ilyenek valók. Az újabb defektmentes gumiknál már nem is érezni a merevséget és a súlyuk se sokkal nagyobb egy hagyományosnál.
2017. jún. 2. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Nem minden BMW-re való defektmentes. Mivel szériát nem tudunk, E46 is lehet, amin még nem azt használtak.
Ha a pénz nem számít, akkor azért ne Kumhot vegyél. Prémiumot neki, az a biztos.
2017. jún. 2. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Attól, hogy gyárilag defektmentessel volt szerelve, nem muszáj utólag is azt tenni rá. Meg amúgy is a defektmentessel csak a baj van, nagyon ráz.
Nyilván nincs pénz Michelinre. Ezesetben ajánlanám a Hankook-ot, Barumot. Kumhot nem annyira, mert az csak kis méretekben jó.
2017. jún. 2. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Hülyeséget beszélek, most látom hogy a pénz nem számít. Akkor egyértelműen Michelin vagy Dunlop.
2017. jún. 2. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
Toyo, bridgestone
2017. jún. 2. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Az E46-okra is volt gyári szerelés a defektmentes. Annak a szériának a futóművét már a defektmenteshez tervezték. Az E90-ét is. A defektmentesnek nincs sokkal rosszabb komfortérzete mint a nem defektmentesnek de ugyebár a németek szeretik kis mértékben túlfújni a gumikat és így jobban eltűnik a különbség. Akinek rossz tapasztalatai vannak a defektmentessel az a sok import használt roncsautón lévő megöregedett defektmentes abroncs miatt van ami kőkeménnyé vált. Az újabb defektmenteseknél már egy átlagos vezető észre se veszi a különbséget.
Az már igaz hogy nem kötelező defektmentes gumit venni rá de ha az ár mindegy akkor meggondolandó ilyet venni és nem csak BMW-re.
2017. jún. 2. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Defekttűrő gumit tudtommal csak nyomásellenőrzős autón illik használni, ilyet pedig e46-ban még nem láttam, ahogy dekekttűrő gumit sem. Kíváncsiságból megnéztem realoemen utolsó hónapos E46-ra, és ez áll ott: no run flat tire. Tehát valószínűleg nem szerelték vele.
2017. jún. 2. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm az eddigi válaszokat. Azt lehagytam, hogy 320cd E46 150LE
2017. jún. 2. 23:09
10/11 anonim válasza:
Nyomásszenzor opcionális volt, megtaláltam. De dekekttűrő gumit nem tudtam előcsalni. Egyes fórumok szerint késői 330-asokon, volt, mások szerint egyiken sem. De mindenhol csak rosszat olvastam róluk. Állítólag speciális felni is kell hozzá, hogy defekt esetén helyén tartsa az oldalfalat, anélkül nem sokat ér.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!