Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fékezéskor remeg a fékpedál...

Fékezéskor remeg a fékpedál és a kormány. A hibát baloldalon elől tapasztalom. Az autószerelőm hozzá akar nyúlni a differenciálműhöz és az automata váltóhoz. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

Egy Mercedes-Benz B200 típusú (2007.01 évjárat, CDI, automata, W245) személygépjárművem van. Pár hete vásároltam az autót és egy elég kellemetlen hibát tapasztaltam a használata során. Fékezéskor az autó bal eleje, és a fékpedál remeg. Magasabb sebességről való fékezéskor a rezonancia nagyon zavaró, és ijesztő! Alacsony sebességnél is érzékelhető a remegés, de csak fékezésnél! Gyorsításra az autó semmilyen hibajelenséget nem produkál. Ha a motorféket használom, akkor sincs remegés. Az autószerelőm elvitte a féktárcsát szabályoztatni, de azt mondta a két első féktárcsa hibátlan, még "válla" sincs a tárcsáknak, mert januárban voltak cserélve (fékpofákkal együtt). A szerelőm kicserélte baloldalon a féltengelyt, teljes kerékagyat, féknyerget, és a gömbcsuklót, de a remegés még mindig fent áll. Megcserélte a féktárcsát a jobb és baloldalon, de így is remegett állítása szerint.


Következő lépésként az autó váltóját és differenciálművét szeretné megvizsgáltatni egy szakszervizzel, de a javaslata az, hogy cseréljük ki a teljes váltót, ami több százezres szervizköltséget vonna maga után, nem beszélve a szintén több százezres alkatrészről, amire szükség lenne. Ezt megelőzvén szeretném kikérni a véleményüket, amennyiben ez lehetséges. Sajnos laikusként kell hozzáállnom a kérdéshez, mert az autószerelés távol áll a szakmámtól!

Valaki járt már hasonló cipőben?



2017. máj. 30. 13:04
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

Akkor mégis azt javasolnám hogy két új tárcsa , négy fék betét , kicserélni és 99% hogy jó lesz.

Egyébként én el tudom képzelni hogy még ha új tárcsát is tettek fel , hogy egyszer -kétszer nagyon felmelegedett, felizzott és közbe meg belehajtottak az úton lévő viztócsába.

Ez a hirtelen hőhatás deformációhoz vezethetett.

Ezt nekem egy esztergályos mondta , mutatta és utána nem lehet már szabályozni se a tárcsát mert kidobálja a kést. Csak köszörülni lehetne.

2017. máj. 30. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Holnap este megyek az autóért, ha meglett a hiba forrása majd leírom, hátha mások is ebben a cipőben járnak!
2017. máj. 30. 16:12
 13/15 anonim ***** válasza:
Szinte fogadni mernék, hogy olcsó, gagyi tárcsa, ami elvetemedett. Vagy hülye a szerelőd, vagy téged néz teljesen hülyének. Hozd el a kocsit, és nézd meg, hogy amit állított, azt valóban kicserélte-e. Én csak annyit fizetnék neki, amennyibe neki került az alkatrész.
2017. máj. 30. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 A kérdező kommentje:
ATE féktárcsák és fékpofák felszerelése után a rázás megszűnt!
2017. jún. 4. 09:38
 15/15 crudy ***** válasza:
Meg jo h a valtot akarta megbontani a szakember
2017. jún. 4. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!