Másfél millió forintom van autóra az elvárás hogy 2013 utáni legyen?
A szüleimtől kaptam másfél milliót autóra (ezen felül még van átirás biztositás stb stb ) na de én elmentem egy nagy autókeresési túrára egy autószerelővel . Egyetlenegy autót találtunk ami jó volt egy 1.6 benzines 2007-es ghia felszereltségű ford focus . Felhívtam szüleimet hogy woho végre megvan és vihetem és ekkor mondta hogy felejtsem e z túl öreg .. mindenképpen 2012 utánit nézzek mert a többi szar és ennyiért már majdhogynem új autót lehet kapni . hát nagyon el vannak tájolva .. De nem tudok vele mit kezdeni ez az ő pénzük . És van bármi tippetek hogy mit keressek enyiért ? Mindenképpen benzines kellene mert sokat használnám városba és rövidtávoznék is vele biztosan nem egyszer néha lekell ugranom debrecenbe olyan havi 1x mennék vele külvárosba is szóval valami 1.4-es vagy 1.6-os benzinest keresek. Illetve Édesanyám azt mondta hogy Volswagen, Opel vagy Skoda játszik csak illetve 5 ajtós . Na én nézelődtem hahun..
[link] ezt találtam de 250 ezer kilométer egy 6 éves autóban szerintem az rengeteg.
vagy esetleg még ez : [link] ?
[link] vagy ez csak erről a cégről sok rosszat hallani
Az AAA-nak közelébe se menj!
A garis, flottás Fabiatól nem kell félni, jó lehet.
A 250k-s Astra is lehet jó vétel. Nagy valószínűséggel nem tekerték, ha eleve ennyi van benne 6 év alatt.
Kérdezz rá a garanciális feltételekre, hogy pontosan mit is tartalmaznak! Mi csak garanciális használt autót vettünk a családban. Apáméval nem volt gond, enyémben viszont klímakompresszort és vezérlést is kellett cserélni. Gari hiányában kb. 600.000 Ft-tal lennék vékonyabb, pedig egy patika állapotú, 4 éves kocsit vettem dupla annyiért, mint amennyit te szánnál rá.
Nézegesd naponta a Dasweltautó oldalát is! Szokott lenni a kívánalmaitoknak (kivétel évjárat) megfelelő autó garanciával.
Ezek sem 2013 utániak, amiket linkeltél...
Ezekkel a paraméterekkel, hogy max 4 éves és max 1.500.000, talán valami Dacia fér bele. + átírás + szerviz + biztosítás.
A szüleid nagyon el vannak tájolva: "Ennyiért már majdhogynem új autót lehet kapni." Persze VW-t, mi?! :) Mutasd meg nekik, hogy egy mostani új Astra fapad felszereltséggel, alap motorral is majdnem 5 millóról indul listaáron. Egy kis Corsa is 3,5 milliótól indul. De a VW Golf/Polo sem olcsóbb.
Szerintem a szüleid régen vehettek új autót és leragadtak a 15-20 évvel ezelőtti F Astra áránál és az van az emlékeikben azért mondják. Tájékoztasd őket, hogy már más árak vannak!
"Mi csak garanciális használt autót vettünk a családban. Apáméval nem volt gond, enyémben viszont klímakompresszort és vezérlést is kellett cserélni."
A vezérlés csere garanciális?! :O
Ez csak azért meglepő számomra,mert ha új autót veszel szalonban gyári garanciával, a vezérléskészlet csere ott sem garanciális, mert ha lefutottad a csereintervallumnak megfelelő km-t, évet, a te költséged, felelősséged cserélni, mivel kopó-fogyó eszköz. Mint ahogy az olajcseréket, fékbetét, gumit és más hasonló kopó alkatrészt is neked kell cseréltetni hiába garanciális a kocsi.
Kivétel az alól ha mondjuk csereintervallumon belül elszakad a vezérműszíj és kikönyököl a hajtókar a blokkon.
Biztos van 2013-mas VW 1.5 millióért, csak kicsit totálkárosra lehet törve. :)
Én a 2004-es autóm vettem 2 millióért, nem bántam meg. Lehetne fiatalabb, és? Mit érdekel engem. Rozsda nincs, jó darabig nem is lesz, kevés km van benn, full extrás. Semmivel sem tud többet egy 8 évvel fiatalabb Opel mondjuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!