Milyet válasszak E90/E92?
E90/E92 vásárláskor mire érdemes oda figyelni mit nézzek meg a kocsiba vásárláskor ?
Milyen motorral érdemes venni ? stb...
Ilyesmi tanácsokat kérné , nem akarok bele nyúlni a trutyiba !
Egyenlőre magyarországi vásárláson gondolkozok , de a végső terv az hogy németből behozatjuk !
Minden féle tapasztalat és tanács érdekel !
Egy kicsit én is beleugatok.
Bár nem vagyok bömbölő-guru, sem autószaki, csak BMW tulaj és gépészmérnök.
Az előttem hozzászólókhoz: ismereteim szerint valóban az M-es motorkódosok strapabíróbbak. Nem feltétlen a lánc, azt nem tudom (szerintem az is), hanem maga az öntvény. N-esekbe vékonyabb falú.
Olvastam még itt valami cikket, amiben ekézték az E90 dízeleket is. De most nem találom.
Aranyszabály: prémium autót nem csak megvenni drága, de fenntartani is. Ezüstszabály: még használtan is, mindegy milyen korú, 5, vagy 25 éves.
Ha hobbi autó és keveset fut, esetleg lerohadás esetén tudod nélkülözni, akkor nyugodtan vedd meg. De ha aktívan használod, akkor alaposan gondold meg.
Szerintem csak akkor vágj bele, ha
1. Az autóra 6-7 milliót szánsz min. Ebből mondjuk 5 az autó, 1-1,5 az első év szervizei.
2. Ha bekapsz egy félmisis javítást, akkor az nem vág földhöz.
Szavaidból ítélve, nem vagy gyakorlott használtautó vásárló.
Ergó vagy kifogsz egy tutit, amire kevesebbet kell költeni, vagy bekapsz egy bontószökevényt, és fuccs minden megtakarításodnak.
Totál lutri, vagy lesz szerencséd, vagy nem. ... de az biztos...
Néhány tipp, nem szentírás, de az esély egy jobb állapotúra nagyobb:
- szívó benzines, kevésbé kényesek
- Svájcból a tuti, de az drágább sajnos,
- vagy ha nem, akkor németből, nem azért mert feltétlen jobbak az autók, hanem nagyobb a merítés
- első tulajos
- mérnöktől
- motortér ne!!! legyen takarítva
- balesetes ne legyen, karcok, utólagos fényezések még nem a világ vége, egy meghúzástól még nem lesz rossz az autó, csak legyen szakszerű a javítás, a gond akkor van ha karosszéria gyűrődött, motortérben a rögzítő csavarok rögtön elárulják, hogy volt-e bontva, az is árulkodó, hogy szemből állva a jobb tornyon rajta van-e a verda színtáblája. Ha sérült, javították, akkor hiányzik.
- extrém kevés futás nem biztos hogy jó, főleg ha dízel, évi 10000 km alatt biztos sok volt a városi használat, tehát intenzívebb az elhasználódás.
- lekövethető előélet, a BMW is tárolja a szerviz munkákat, le kell kérdeztetni
- egyedül sose vásárolj, legjobb egy szaki, de még egy laikus is észrevehet olyat, amit más nem (a 12 éves unokahúgom vette észre pl., hogy egy hátsó ajtó ragasztva volt, nem tűnt fel sem az apjának, sem a TÜV-ös állapot felmérőnek :-) )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!