Milyet válasszak E90/E92?
E90/E92 vásárláskor mire érdemes oda figyelni mit nézzek meg a kocsiba vásárláskor ?
Milyen motorral érdemes venni ? stb...
Ilyesmi tanácsokat kérné , nem akarok bele nyúlni a trutyiba !
Egyenlőre magyarországi vásárláson gondolkozok , de a végső terv az hogy németből behozatjuk !
Minden féle tapasztalat és tanács érdekel !
Hát az újabb fajta turbós benzines motorok nem valami jók.
Szivobenzinesek sztem elég jó.
320d jó ha diesel kell, 6 hengeres 330d főleg.
330i
De mindegyikre érvényes hogy egy megkíméltet kell venni és akkor nem lesz belenyúlás.
#6 "Mindegyiknek van vezérműlánc problémája (az N és M-es kódúaknak is és azt is elárulom hogy mi: a láncfeszítő ami 10-30 ezres alkatrész és egyszerű cserélni)"
Az M-es motorkódnál erre nem kell ránézni ~5-700e km ig, az N-es motorkódnál viszont szakad a lánc, tehát 200e-kmeneként lánccsere.
" A futómű kopogás gyakori de jobb esetben egy olcsó szilent cserével megoldható." Alu lengőkarokban nem tudsz szilentet cserélni csak lengőkarral együtt.
Dehogynem kell ránézni a feszítőre az M-es motoroknál és ajánlott is.
A lánc meg nem szakad el csak úgy előjel nélkül ! Többek között ezért is jobb mint a szíj. Volt pár cikk szakadt lánccal - mielőtt még belinkeled - de azoknál is biztos hogy már voltak jelei és hallható is volt. Csak a gazdája szart rá. Az M-es és az N-es motoroknál is ugyanúgy csak fémből készül a lánc és nincs az hogy a M-es motornál valami földönkívüli csodaanyagból lenne. Ez az egész csak kognitív disszonancia - mivel a BMW-t az emberek nem tartják a legolcsóbban fenntartható és legmegbízhatóbb autóknak ezért a BMW fanok kinevezték az M-es motorokat japánosan soha el nem romlónak - ami nem igaz és pont emiatt az M-es motorkódú BMW-kkel vigyáznék a leginkább mert ott még sanszosabb hogy hanyagolták és csak hajtották. Ugyanez van a japán autókkal is amikor a többség azt hiszi hogy rá se kell nézni és amikor autóvásárlás céljából nézegetem a japán autókat akkor azt látom hogy elhanyagolt állapotban vannak és amikor kérdőre vonom a tulajdonost akkor az azt mondja hogy ez egy japán autó erre rá se kell nézni.
"Volt pár cikk szakadt lánccal - mielőtt még belinkeled " Igen ez pont az N-es motorkódúakkal kapcsolatos.
Az M-es motorokban duplasoros lánc van míg az N-es ben 1soros és majdnem feleakkora mint az M-es motorok egyik lácsora. (holott teljesítménybeli különbség az N-es nél több)
Nincs mindegyik M-es motorban 2 soros lánc. Az N-esekben sem éppen biciklilánc van.
Mint mondtam (de nem én állítom) hogy a lánc problémáknak vannak előjelei. Ezeket időben felfedezve meg kell oldani és nincs baj.
Ezeknek a BMW-knek nem ezek a fő veszélyei hanem az hogy a használt BMW-k nagy részét már eleve kiszolgáltan és lehajtottan hozták be az országba amik az ilyenkor szinte kötelezően végrehajtott óra visszatekerések után veszélyes aknák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!