Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyet válasszak E90/E92?

Milyet válasszak E90/E92?

Figyelt kérdés

E90/E92 vásárláskor mire érdemes oda figyelni mit nézzek meg a kocsiba vásárláskor ?

Milyen motorral érdemes venni ? stb...

Ilyesmi tanácsokat kérné , nem akarok bele nyúlni a trutyiba !

Egyenlőre magyarországi vásárláson gondolkozok , de a végső terv az hogy németből behozatjuk !

Minden féle tapasztalat és tanács érdekel !



2017. máj. 26. 15:36
1 2
 1/17 anonim válasza:
72%
Hátszámításaim szerint...a matek dolgozatra a hiúz a válasz de ha számításba vesszük hogy kéket reggeliztem akkor lehet hogy afrika
2017. máj. 26. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%

Hát az újabb fajta turbós benzines motorok nem valami jók.

Szivobenzinesek sztem elég jó.

320d jó ha diesel kell, 6 hengeres 330d főleg.

2017. máj. 26. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:
köszönöm és benzinesből ?
2017. máj. 26. 15:56
 4/17 anonim ***** válasza:

330i

De mindegyikre érvényes hogy egy megkíméltet kell venni és akkor nem lesz belenyúlás.

2017. máj. 26. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
0%
Az N motorkódú láncos motoroknál előbb-utóbb zsebbe kell nyúlni. legyen akár 20d akár 25i
2017. máj. 26. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
Mindegyiknek van vezérműlánc problémája (az N és M-es kódúaknak is és azt is elárulom hogy mi: a láncfeszítő ami 10-30 ezres alkatrész és egyszerű cserélni) de nem csak ezért nem vennék BMW-t hanem mert többnyire amiket árulnak azok mind megették már a kenyerük javát mert nem tipikusan azoknak a békés családoknak az autói illetve ami mégis megkímélt az meg nagyon drága és úgysem akarja a legtöbb ember megfizetni. Ha mégis BMW-t akarsz venni akkor arra figyelj oda hogy az eladás előtt szépre polírozott fényezés még nem minden. Bele kell nézni a hűtővízbe és a többi folyadékot is ellenőrizni - megemelni az autót és alánézni stb. A futómű kopogás gyakori de jobb esetben egy olcsó szilent cserével megoldható. A BMW-k korrózióvédelme nem az autóipar legjobbja mert csak coating eljárást használnak és nem teljes horganyozást. Ezért nagyon oda kell figyelni a rozsdásodásra. Ha le van pattanva a fényezésből vagy az alváz védelemből kőfelverődés miatt akkor azt azonnal kezelni kell. Sok mindent kihagytam de nem is lehet mindent leírni. A szerencsének is nagy szerepe van abban hogy mennyire fog beválni. Ha előjön valami nagyobb gond akkor az lehet nagyod drága is amikor már elgondolkozol azon hogy úgy javítás nélkül jobban megéri eladni.
2017. máj. 27. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
0%

#6 "Mindegyiknek van vezérműlánc problémája (az N és M-es kódúaknak is és azt is elárulom hogy mi: a láncfeszítő ami 10-30 ezres alkatrész és egyszerű cserélni)"

Az M-es motorkódnál erre nem kell ránézni ~5-700e km ig, az N-es motorkódnál viszont szakad a lánc, tehát 200e-kmeneként lánccsere.


" A futómű kopogás gyakori de jobb esetben egy olcsó szilent cserével megoldható." Alu lengőkarokban nem tudsz szilentet cserélni csak lengőkarral együtt.

2017. máj. 27. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

Dehogynem kell ránézni a feszítőre az M-es motoroknál és ajánlott is.

A lánc meg nem szakad el csak úgy előjel nélkül ! Többek között ezért is jobb mint a szíj. Volt pár cikk szakadt lánccal - mielőtt még belinkeled - de azoknál is biztos hogy már voltak jelei és hallható is volt. Csak a gazdája szart rá. Az M-es és az N-es motoroknál is ugyanúgy csak fémből készül a lánc és nincs az hogy a M-es motornál valami földönkívüli csodaanyagból lenne. Ez az egész csak kognitív disszonancia - mivel a BMW-t az emberek nem tartják a legolcsóbban fenntartható és legmegbízhatóbb autóknak ezért a BMW fanok kinevezték az M-es motorokat japánosan soha el nem romlónak - ami nem igaz és pont emiatt az M-es motorkódú BMW-kkel vigyáznék a leginkább mert ott még sanszosabb hogy hanyagolták és csak hajtották. Ugyanez van a japán autókkal is amikor a többség azt hiszi hogy rá se kell nézni és amikor autóvásárlás céljából nézegetem a japán autókat akkor azt látom hogy elhanyagolt állapotban vannak és amikor kérdőre vonom a tulajdonost akkor az azt mondja hogy ez egy japán autó erre rá se kell nézni.

2017. máj. 27. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
0%

"Volt pár cikk szakadt lánccal - mielőtt még belinkeled " Igen ez pont az N-es motorkódúakkal kapcsolatos.

Az M-es motorokban duplasoros lánc van míg az N-es ben 1soros és majdnem feleakkora mint az M-es motorok egyik lácsora. (holott teljesítménybeli különbség az N-es nél több)

2017. máj. 27. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:

Nincs mindegyik M-es motorban 2 soros lánc. Az N-esekben sem éppen biciklilánc van.

Mint mondtam (de nem én állítom) hogy a lánc problémáknak vannak előjelei. Ezeket időben felfedezve meg kell oldani és nincs baj.

Ezeknek a BMW-knek nem ezek a fő veszélyei hanem az hogy a használt BMW-k nagy részét már eleve kiszolgáltan és lehajtottan hozták be az országba amik az ilyenkor szinte kötelezően végrehajtott óra visszatekerések után veszélyes aknák.

2017. máj. 27. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!