Robogómban 15ezer km van, ha jól tudom kb 20ezer km-nél kell szervizt csinálni 2üteműeknél, az ha jobbik eset hengerfúrás és gyűrű csere kb mennyibe kerülhet?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A robogó is olyan,mint az autó : használatfüggő.
Tankolj jó üzemanyagot,cseréld a szűrőket ,tartsd karban ,és meghálálja.
2009-es aeroxot láttam 6 ezer kilóméterrel blokk cserén,mert újraépíteni ugyanannyiba került új alkatrészekkel,mint csak foltozni és kicserélni 1et 1et.
Nekem 17 ezret ment az SR-em (karbis) ,és csak tisztításra volt szétszedve...
Tankolj mindig OMV - shell-en ne a falu végi olcsót.
Vegyél a keverékbe minőségi motul vagy mobil olajat a keverékbe...
5 literbe 1 deci mindig,én ha 3,5-et tankoltam is 1 decit adtam neki,miért ? - éghető,kenést biztosítja és rosszat nem tesz,persze jobban füstöl,de inkább füstöljön kicsit jobban ,mint hogy a dugattyú megszoruljon.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
az 1-es megmondta a tutit.
kövesd a leírását.
amúgy nem kell szervizbe vinned, elég, ha mepucolod rendesen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nagyszervíz csak akkor szükséges, ha pl. teljesítménycsökkenés vagy más probléma is tapasztalható.
Ha nincs baja, viszont szeretnéd átnézetni, akkor is elég, ha egy hozzáértő szervízben lekapják a hengerfejet és megnézik pl. mennyire van alatta elkokszolódva.
Simsonomat magam pucoltam ki 23000 km után. A dugattyú tetején és a gyűrűk alatt volt némi koksz, de csak emiatt nem lett volna indokolt szétszedni. Normál 95-ös benzint tankoltam márkás kutakon, olajat viszont azt kevertem, ami éppen akadt: mol, omw, arol 2T.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!