Robogómban 15ezer km van, ha jól tudom kb 20ezer km-nél kell szervizt csinálni 2üteműeknél, az ha jobbik eset hengerfúrás és gyűrű csere kb mennyibe kerülhet?
A robogó is olyan,mint az autó : használatfüggő.
Tankolj jó üzemanyagot,cseréld a szűrőket ,tartsd karban ,és meghálálja.
2009-es aeroxot láttam 6 ezer kilóméterrel blokk cserén,mert újraépíteni ugyanannyiba került új alkatrészekkel,mint csak foltozni és kicserélni 1et 1et.
Nekem 17 ezret ment az SR-em (karbis) ,és csak tisztításra volt szétszedve...
Tankolj mindig OMV - shell-en ne a falu végi olcsót.
Vegyél a keverékbe minőségi motul vagy mobil olajat a keverékbe...
5 literbe 1 deci mindig,én ha 3,5-et tankoltam is 1 decit adtam neki,miért ? - éghető,kenést biztosítja és rosszat nem tesz,persze jobban füstöl,de inkább füstöljön kicsit jobban ,mint hogy a dugattyú megszoruljon.
az 1-es megmondta a tutit.
kövesd a leírását.
amúgy nem kell szervizbe vinned, elég, ha mepucolod rendesen.
Nagyszervíz csak akkor szükséges, ha pl. teljesítménycsökkenés vagy más probléma is tapasztalható.
Ha nincs baja, viszont szeretnéd átnézetni, akkor is elég, ha egy hozzáértő szervízben lekapják a hengerfejet és megnézik pl. mennyire van alatta elkokszolódva.
Simsonomat magam pucoltam ki 23000 km után. A dugattyú tetején és a gyűrűk alatt volt némi koksz, de csak emiatt nem lett volna indokolt szétszedni. Normál 95-ös benzint tankoltam márkás kutakon, olajat viszont azt kevertem, ami éppen akadt: mol, omw, arol 2T.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!