Ha "alulkormányzott" egy kocsi, akkor mi is va vele? Mi az, hogy "alulkormányzott"?
Figyelt kérdés
2010. máj. 16. 20:29
1/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Azt jelenti, hogy az autó a kelleténél kevésbé fordul, nagyobb ívre törekszik, mint amit kijelölsz neki. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy az elejét tolja kifelé a kanyarban, a kanyar külső íve felé törekszik.
2/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Első jól mondja,ez leginkább a nagyon könnyű autóknál lehet baj,ha nincs elég tapadás.Illetve van még a túlkormányzás,ha nagyon érzékeny az autó a kormányzásra,szóval többet fordul mint kéne,ez leginkább a nehéz autóknál van,olyan 1800 kg körül,pl. a bugatti veyron is egy tipikusan "túlkormányos" autó.
3/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Nem, ez nem egyértelműen az autó tömegétől függ. A súlyelosztásnak sokkal több köze van hozzá. Az orrnehéz autók szeretik az elejüket tolni, a farnehezek a hátuljukat. (lásd: Porsche 911 első széria, ami 1 tonna alatti tömeggel is pörgött, mint a búgócsiga) A középmotoros konstrukció ebből a szempontból a legjobb, ott viszont éppen az a probléma, hogy az autó sokáig stabil, a megpördülés előtt nincs meg a jellegzetes csúszkálási fázis, amikor még meg tudod fogni.
4/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Így van!Ezért jobb a Bmw nagyjából bárminél a kanyarodás sebesség terén!Mert ez az érték 48-52% körül mozog.
5/5 A kérdező kommentje:
értem és köszi szépen a válasz mindenkitől
2010. máj. 18. 08:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!