Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az igaz, hogy a magyar emberek...

Az igaz, hogy a magyar emberek többsége a németek csicskái? A német kereskedők előszeretettel selejtezik le a használt muszaki hibás BMW-ket Magyarorszagra.

Figyelt kérdés
A sok idétlen vigyori bamba magyar fiatal, pedig ezekkel a roncsokkal menőzik, és csodálkoznak, hogy többet van szervízben az autó, mint az úton.
2017. máj. 20. 14:06
 1/10 anonim ***** válasza:
51%
Amiket kintről behoznak 15-20 éves, 3-600 ezret futott BMW-ket, Passatokat, Audikat annak a 90%-a már szemét. Kint ezek értéktelenek, sokat külföldi bontókból vesznek meg.
2017. máj. 20. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
56%

Vártam valakire, közben figyeltem az egysávos, egyirányú, nagyon forgalmas utca járműveit(Budán) Sajnos az általad leírtak igazolódni látszanak.

Óriási BMW-ben, Merciben virítanak, miközben hátul vadul okádja a füstöt. (Zsírúj P-s renszámmal...és nem egy...sok)

2017. máj. 20. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
55%
Engem csak az zavar, hogy menőbb autók az eszébe se jutnak ezeknek a kölyköknek. Szinte csak a Bmw, esetleg még az Audi. A Volvo egyáltalán nem, mert szerintük papás. Egy 20 éves Bmw, vagy Audi nem papás, amikor már egyidős velük? Nem mintha a japán autók szekerét akarnám tolni, de azok között is vannak még sokkal fiatalosabbak, nagyon jó technikai háttérrel (például Mk8 Civic, Toyota Celica Mk7, Lexus IS). A Subaru sem jut az eszükbe, amikor az egyik legnagyobb menőség. Erre azt mondják, hogy drága a fenntartása. Egy Bmwnek nem az? Dehogynem. Ezekből a japánokból sem olcsó a vállalható állapotú, de Bmw-ből is csak a hulladékok olcsók. De ezt nem fogják fel, mindegy, hogy már egy roncs, csak Bmw legyen és azt hiszik, hogy menő. Menő is, de csak a jobb állapotú és emiatt drága példányok, amikre nincs pénzük. A kormány ott kerálta el, hogy engedi a 8 évnél idősebb autókat behozni és forgalomba helyezni (egy tisztességes autó 10 évesen is autó, de arra is gondolni kell, hogy ha 8 évesen megveszi, akkor használni fogja még néhány évig). Így soha nem fog megfiatalodni a magyar autópark. Nem omlana össze a használtautó import, csak a 8 éveseket kezdenék hozni.
2017. máj. 20. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
90%
Miért érzem azt, hogy ez a kérdés csak egy igen körülményesen megfogalmazott, szidjuk a roncs BMW-s frissjogsis kölyköket kérdés?
2017. máj. 20. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
Az aranykerekű Subarutól sokan félnek. Az megy mint az állat, aztán megvan a baj.
2017. máj. 20. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

"Az aranykerekű Subarutól sokan félnek. Az megy mint az állat, aztán megvan a baj."

Amíg Subaru balesetet az utóbbi években egyet sem olvastam, addig Bmw balesetről elég gyakran. Lehet azzal magyarázni, hogy Subaru kevesebb van, de ha annyival veszélyesebb autó, akkor kiegyenlítettnek kellene lennie a balesetek számának.


"Miért érzem azt, hogy ez a kérdés csak egy igen körülményesen megfogalmazott, szidjuk a roncs BMW-s frissjogsis kölyköket kérdés?"

A kérdés kicsit provokatív, de valódi problémára kérdez rá.

Nem kellene roncstemetővé válnia az országnak. Értve ez alatt mindenféle roncs autót, nem csak a Bmwt.

2017. máj. 20. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
73%

"Nem kellene roncstemetővé válnia az országnak"

Nem kellene, de ahhoz egy kormány és lakosságcsere kellene, akkor megindulna a tényleges növekedés és nem csak import hulladékra lenne keret :D

2017. máj. 20. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

A kereskedő még a német se - nem selejtez le semmit! Vesz autókat, vagy beszámítja egy másikba, aztán eladja. A német kereskedő (de inkább török vagy bolgár) nem küldi ide a roncs autókat. Vagy egy magyar nepper meg y ki érte, vagy a madarak, akiket néhány nepper szervezetten szállít autót vásárolni!


Ha Magyarországon is megugranának az adói és a biztosítása az öreg autóknak, akkor nem hoznák be azokat, de amíg van kereslet a lefingott egykori prémium autókra, addig az is lesz aki behozza.

2017. máj. 20. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
22%

"Ha Magyarországon is megugranának az adói és a biztosítása az öreg autóknak, akkor nem hoznák be azokat, de amíg van kereslet a lefingott egykori prémium autókra, addig az is lesz aki behozza."


Ha megugrana az öreg autók regadója és biztosítása akkor összeomlana a magyar autópiac. Szerinted az emberek azért veszik a sok behordott hulladékot, mert perverzek vagy azért mert nincs pénzünk újra? :D

2017. máj. 21. 01:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
32%

John_McClane


Nekem se volt még milliós autóm. Legtöbbször 10-12 éves autókat veszek, és 3-4 év múlva szállok ki belőlük, de nem vennék 20 éves ex prémium autót.

Kereskedésből meg van annyi mint égen a csillag. Nem omlana össze a rendszer, csak átrendeződne szerintem.

Most van minden faluban egy nepper, Budapesten pedig kilométerenként egy. Minek ennyi?

Az új autó vásárlást lehetne államilag támogatni ha már a környezetvédelem fontos. A Puskás stadion árából kijönne 70 ezer új Suzuki.

2017. máj. 21. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!