Mennyibe kerül a rally autó átépítés?
Úgy tűnik, nagy a zavar!
Van olyan autó, amit pályázásra építenek át, és van olyan, amit rallyra. A két átalakítás nagyon különbözik, és nincs közöttük oda-vissza átjárhatóság.
Arról ne is beszéljünk, hogy Dacia 1310-ből egyiket sem.
Ez még viccnek is elfogadhatatlan.
Az alaphiba ott van, hogy a rally nem az a sport, ahol a mennyibe kerül kérdés megengedhető.
Másrészt meg a Dacia már csak mellékes. :D
John_McClane!
De ezeknél nem is úgy kezdődött, hogy számolgatták mennyiből is jönne ki, meg jó lenne ha óccsó lenne meg kapna rendszámot is.
Tavaly egy projekt végett voltam Nagyszebenben (Sibiu) és belecsöppentem pont egy Historic futamba, ahol természetesen voltak Daciák is, főleg az első szériából. Volt ami gyári(as) volt, volt ami rallyeautónak volt megépítve. Szerintem ha az alap jó állapotú, akkor is több millió forint vagy annak megfelelő más fizetőeszköz kell a kmnplettírozáshoz. A homológ bukóketrec és a karosszéria megerősítése több százezer, nyilván lakatolást nem számoltam. Kell rá egy festés, ami ha igényes , hasonló nagyságrendekben van, homológ ülések, tűzoltórendszer, kormány, sisaktartó, szintén érvényes holológ övek (!). Ehhez jön a futómű, meg természetesen a motor-váltó-kihajtás trió és gondolom egy pár szép korabeli kieg. fényszóró sem árt meg egy jó kipufogórendszer (hengerfejtől). Gépjönyveztetni kell az erre vonatkozó FIA homologizációs lap szerint. Kap egy SP rendszámot és kész a historicos rallyautód.
Valamivel talán Ololcsóbb pályaautót / hegyiverseny- autót csinálnod annyiból hogy pl elégy egy ülés, illetve nincs forgalmi rendszám, de gépkönyv kell. A versenyek jellege miatt csak zárt pályán járnak. A motorját jobban lehet faragni ha olyan csoportban megy, igaz ezek a halálukba forgatott Skoda Rapidok meg 130RS-ek hegyen is általában versenyenként revíziózva vannak, Ha ilyen ambícióid vannak lehet csinálnék egy Dáliát, amúgy úgy rémlik anno volt turbós B csoportos proto is belőle csak gondolom semmi se lett aztán a projektből.
Ha működő, stabil versenyautót akarsz ami nem egy széria 1310-es becsövezve, az mindenképpen sokba kerül, a hansúly az autósporton van, nem azon hogy Dacia mert ahogy itt írták minden drága és spórolni nem érdemes, ha komolyat szeretnél. Remélem tudtam segíteni
Kétféle ember bír ekkora marhaságot kérdezni:
Egyik, akinek nincs sem autója, sem jogosítványa, és a legalapvetőbb szabályokkal sincs tisztába.
Másik, aki unatkozik és trollkodik.
Egyikkel sem érdemes foglalkozni. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!