Passat 35i b4 motorcsere, syncro beépítés?
Sziasztok!
Közeljövőben vásárolnék egy b4-es passatot. Mindenképpen dízel motorral szeretném,de nem igazán találom a 110lóerős motorral. 90 lovas 1z motoros több van.Azért is szeretném az afn motorosat,mert később szeretnék tuningot a motorba,és úgy hallottam,hogy az afn bírja jobban az ilyesmit. Az lenne a kérdésem,hogy ha én veszek egy 1z motorost és veszek bele egy afn 110lovas motort,akkor mi kell, illetve kell-e még valami a motoron kívül a cseréhez,hogy jó legyen minden? Csinált már valaki ilyet?
Egy másik kérdésem pedig,hogy van a syncro összkerékhajtás pl a vr6-okban inkább, és hogy azt bele lehetne-e rakni valahogy,valamint mi kellene hozzá?
Köszönöm előre is!
Trollkodó,beszólogató emberek ne írjanak,normális válaszokat szeretnék!
Nos, próbálom trollkodás nélkül.
Felejtsd el az egész mutatványt. Syncro beépítésről ne is álmodj, sose fog műszakit kapni, kb az egész padlólemezt cserélni kellene. Vegyél egy eleve syncro-t.
Motorcsere: Elvileg járható. De olyan motorban gondolkozz amivel eleve szerelték. Jó eséllyel egyébként a motorcserénél kell majd váltót, önindítót, generátort, féltengelyeket cserélni. Ha jót akarsz magadnak inkább egy 110 lóerős B5-öt veszel
Egy igazi tunerjóska kérdés abból is az álmodozó fajta!
Már a motor cserét sem fogod tudni lepapírozni ez boritekolhato,a sincro-t meg el is felejtheted!Amugy azt nem értem hogy miert jo ilyen dolgokkal utolag kinlodni,miert nem veszel olyan ami alapbol osszkerekes és/vagy az erosebbik motorral szerelt!ez az utolagos henteskedes mindig tobb penzbe szokott lenni minhta alapbol olyat veszel,viszont garantaltan nem lesz olyan üzembiztos es hosszu eletű!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!