A gyártó nem tudja, hogy vissza kell hűteni a turbót?
Milyen autó volt?
Múltkor én is találkoztam egyel (az gyárilag se nem Start-Stop rendszerű, se nem turbós volt, hanem csak azzá lett alakítva), mint kiderült abban külön elektromos olajkör volt, ami a turbóban keringette az olajat a leállítás után is pár percig. Ha ezt így ki tudták vitelezni, akkor szerintem egy autógyárnak sem lehet probléma.
Azert megkerdezem hany fokos a kipufogogaz?
Ez erintkezik a lapatozassal ami felmelegiti magat a tengelyt is. Az olaj 250 fok kornyeken mar forr. Akkor mi tortenik a tengelyel amikor pl 400 fokos csak es az olaj mar nem huti. En lattam Toyota 3.0l D4D dieselt 200E km utan kifekudtt turboval, pont e miatt. Annyira azert nem csak ilyesztegetes
Nem csk ijesztgetés. Ismerek egy fickót, aki úvy közlekedik, hogy nyélgáz-nagy fék- gyújtás egyből le. Évente 3-400 ezret kell költeni a turbórendszerre, de nem tanul belőle...
Másrészt az autók úgy vannak tervezve, hogy a vezető komfortja előrébb való, mint a tartósság. Ha neked az a kényelmes, hogy nagyon sietsz, akkor csináld csak, a többit majd megoldja a márkaszerviz
"A gyártó ezt nem tudja, vagy hibás a rendszerem?" A járművet te állítottad le, így a hibás csak te lehetsz mivel a felhasználó utasítását nem írhatja felül egy elektronika.
Gondolj arra, hogy leütöd a kartert vagy kilyukad egy vízcső és az elektronika úgy dönt hogy hűtés vagy olajzás nélkül ő még járatja az autót 1-2percig.
Viszont a mai start-stop rendszerek már akkor is leállítják az autót ha a fékre lépsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!