Golf4 1.9tdi 90HP computerét ki lehet e cserélni a 110HP-ra? Ílletve mivel jár?
Gondolod, hogy a csak a motorvezérlő cseréjével mindjárt 11öHP-d lesz?
Akkor elég lenne a firmwaret updatelni, vagy a 110-es paramétersatz-át beletölteni.
De nem hülyék a gyártók sem, általában ahol "csak" a lóerő a különbség, ott is minimum a porlasztócsúcsok mások. De van amikor az egész motor más generáció. Nem írok márkát, de nekem is volt benzinesben olyan portos autóm ami létezett 1.6 95 lova, és 115 lovas, és nem csak a katalizátor volt az eltérés, hanem a lökethossztól az injektorrendszerig minden.
De most komolyan. Mi értelme egy olajkályhát hegyezni? A dieselt spórolásra vesszük, ha menni akarsz vegyél V8-at.
Én is vettem dieselt, mert a V8-cal nem olyan vicces napi 70km-t ingázni, de mindegy lett volna hogy 90 ló, vagy 150, a lényeg az volt, hogy vigyel el 5-5.3 literből.
(mondjuk itt a 136 ló és a 150 ló volt a kérdés, de az állapot alapján választottam)
Vicc az egészben annyi, hogy 55 liter gázolaj 1100 km-re elegendő volt.
Napi használat során nem érzem, hogy gyenge lenne. 90 lóerő, turbó dízel, 1200 kg nagyjából. Mihez képest gyenge?
120-130 lóerőt tud a gyári motorral. Utána már köpi a füstöt, cserélni kell pár dolgot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!