Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyi munkával jár egy szívó...

Mennyi munkával jár egy szívó dízel autóra turbót rakni?

Figyelt kérdés
Fiat Ducato 1.9D autómra szeretnék egy 1.9TD gyári turbót szerelni. Azon túl, hogy kell egy turbó meg egy szívócsonk, mit kell még átalakítani? Jó az autó, nincs vele gondom annak ellenére hogy 22 éves, de szeretném, hogy kicsit jobban gyorsuljon, mert nagyon nehezen gyorsul 70 felett már. Mit kell hozzá még átalakítani?
2017. máj. 5. 10:17
 1/5 anonim ***** válasza:

Ne akarj kezdésnek.

Add el ,tegyél rá pénzt és vegyél gyárilag Turbósat.

Intercoolertől,olajhülyeségekig minden kell..

Nem csak szép : turbó, 1 hűtő meg 3 cső.

Még chiptuning is kell,mert az elektronikának tudni kell ,hogy mire számítson,hogyan kalkuláljon, az eddigi x helyett x szorozva több és nagyobb nyomású levegővel.

Nem árt a több üzemaynag sem.

tehát 300 ezer ha tuner jóskázunk,500 ha a parkolón túl akarunk jutni,és nem tudod kifizetni a beiratást...

Egyrészt valszeg az életbe nem is tudnád engedély révén,másrészt minden műszakira szétszedetnéd a kocsit...

2017. máj. 5. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Annyi pénzbe, hogy olcsóbb lecserélni. És még működni is fog hosszútávon.
2017. máj. 5. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Kell egy szívócsonk turbóval, olajcsövek, másik olajpumpa,vízcsövek, turbós adagoló, esetleg intercooler és annak a csövezése.


Gyanítom a 22 éves Ducatoban az elektronika kimerül egy gyújtás- és egy világításkapcsolóban :)


Műszakin a kutya sem nézi, a károsanyag kibocsátás sem fog változni.

2017. máj. 5. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

vegyél egy külföldi papiros td ducatot, pakolj át szinte minden a tiedbe: váltó, féltengelyek... plusz amit a többiek felsoroltak. mechanikus az adagoló, nem kell chipelni.

Ami maradt add el. ha jól csinálod kijöhetsz vele 0-ftra is akár

2017. máj. 6. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Turbó, szívó/kipufogó sor, olajcsövezés, intercooler, több gázolajat kell adagoltatni és/vagy nagyobb porlasztó is kell, probléma lesz, hogy a régi turbós motoroknak alacsonyabb a kompressziója. Így lényegében a turbót is vissza kellene fogni.

És akkor utána jön az erőátviteli rendszer, kuplung, féltengelyek, váltó, bár az általában bírni szokta.


Konklúzió, vegyél egy másik autót ami turbós és kicsit fiatalabb. Meglátod ezerszer jobban jársz vele.

2017. máj. 7. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!