2015 utáni Mazda 6 is rohad?
" Új " autó vásárlása van tervben, eddig ami legjobban megfelelne minden tekintetben a a Mazda 6. Ebből szeretnék egy 2015-2016 körüli darabot. Ebből bőven van szép állapotú és már az áruk is csökkent pont annyit, hogy jó alternatíva legyen egy új mellett.
A lényeg viszont, hogy a 2015 utáni darabok is annyira erősen rozsdásodnak. Tudom, ennyi idős autónál még nem nagyon lehet gyakorlati tapasztalat, de változott valamit az anyagvédelem, vagy ugyanúgy készülnek ahogy a régebbi példányok.
Egy 10 éve minimum terveznék vele, szóval jó volna, ha legalább azt kibírni komolyabb korrózió nélkül.
Ennyi idős korára hova? :D Ez nem Zsiguli.
Alvázvédőt neki amint lejárt a garija, és akkor nem lesz vele gond.
1-2 éves autónál aligha lesz ilyen problémád. :D
Az legalább 10 év, mire előjön. Nem tudom, mennyi időre veszed a kocsit, de ilyen fiatal autónak túl nagy baja nem lehet.
Azóta sajnos kiderült, hogy hülyeség az, hogy 10 évig nem fog rohadni, meg a rozsda garancia is kamu. 9 hónapos cx5 alja csupa rozsda volt! A tulaj saját költségén kellett alvázvédőztetnie, mert a Mazda elküldte azzal, hogy csak rozsda és tudták, hogy a garanciát úgy is kifogja bírni, utána majd vegyen a tulaj másikat.
én még régebben írtam, hogy nekem van egy mazda 6 de nem rohad.. a kipuff igen meg az egyik futómű elemen van valami gyanús de lefotózni se tudtam olyan pici szinten.
most lesz 4 éves a kocsi, vészes helyzet nincs.
Azt szeretném itt és most megjegyezni, hogy van egy 7 éves VW a családban, szó szerint lerohadt a kipuff, idáig csak a hátsó dobnál, de mostmár a vezető ülés alatti rész is kifújt, ezért elvitettem megnézetni.
3 évvel idősebb mint a mazda, de hogy 30x annyi helyen rohad, az garantált.
Nem akarok ebből vitát csinálni, mert tény hogy rohad, de nem rosszabb mint egy ujabb volkswagen, az hogy a kipuffon a mazdán nekem is van rohadás nem szép, meg még 3 év és ha nem rohad szét teljesen, akkor legyőztük a német népautót.
Az autó a 4 év alatt nemhogy nem hagyott cserben, de SEMMI probléma nem volt vele, egy nyösszenés se, nemhogy hiba, a kocsira SEMMIT se kellett költenem csak használni (fékbetét csere volt 25e ft ami az összes nem várt költség volt) 10ezrenként 12e ft ért egy olajcsere, és most kap automata váltó olaj cserét az lesz kb 40 mert szűrőt is cserélek, hiába élettartam az olaj.
De összesen ennyi a történet a kocsival, 2.5 literes benzines, 7-8.5 liter közötti átlagokat csinál úgy, hogy fővárosi vagyok ahol sokat esznek az autók, tankolással mérve, automata. Ha vidéki lennék autóúton mennék ez beszalad 6 liter alá.
Felírva a problémákat ami nincs és nem is várható mert piszkolsul jól sikerült autó, úgy érzem hogy 50-60e ft ért én is majd csináltatok egy alvázvédelmet rá, és sokáig tudjuk élvezni a kényelmét és a megbízhatóságát..
Ennek fényében nem olyan katasztrófa a helyzet, oké, foglalkozni kell vele, és kiábrándító hogy pont a rozsdával, de gyakorlatilag ilyen méretű (mert piszok nagy ám) ennyire keveset fogyasztó benzinest ami ennyire probléma mentes nem igazán lehet kapni..
10 évet a rozsdát elnézve RÖHÖGVE ki fog birni.
Ja én kaptam az ajtómra egy karcot egy kedves autóstársamtól 3 éve, vasig koptatva.. Nem feltűnő így nem csináltattam meg, félve a hitvány fényezőktől.
3 év alatt még ott sincs rozsda folt ahol már nincs fényezés..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!