Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Magyarországon először forgalo...

Magyarországon először forgalomba helyezett vagy külföldről származó autót lenne érdemes megvenni?

Figyelt kérdés
Autóvásárlás előtt állok(4-500eft-ért) és többektől hallottam,hogy a külföldi származású autókkal több gond lehet: Jobban rohadnak,jobban visszatekertek az órák,meg hogy sokszor hibásan hozzák be és összerakják,mert csak úgy éri meg behozni,mert a jókat nem adják olcsón el ezért csak a rosszabbakat hozzák be...
2017. ápr. 30. 10:40
 1/2 anonim ***** válasza:

Ez így hülyeség, 4-500.000-ért 18-20 éves kocsit kapsz. Tök mindegy, hogy azt hol helyezték először forgalomba, hozzáértővel kell menni megnézni, és jó állapotút venni.


Mondjuk ez igaz a drágábbra is. Ezeket a sztereotípiákat el kellene már felejteni, nincs jelentősége, mindenki ugyanúgy át akar verni, ugyanúgy nyerni akar az üzleten (kereskedő vs. magánszemély, itthoni vs import stb stb)

2017. ápr. 30. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Ez butaság. Én pont most vettem mindennel együtt 6 kilóért egy használt autót. Nem néztem, honnan származik, és végül pont egy németet vettem. Két dolgot érdemes számításba venni:


Külföldi autó jobban felszerelt. E mellett jobban van pénz ott a karbantartásra, nem ritka, hogy a tizenéves autókhoz is van gyári szervizkönyv (sokat nem ér mondjuk, mert 6ezerért bárki tud venni, de akkor is). De nem szabad butának lenni. Pl Mazda 6 Magyarországon 1,2 egy normális. Németországban 3000-3500 EUR. Ha kiszámolod, hogy az 900 ezer + hazahozatal + regadó forgalombahelyezés, etc akkor 1,3 körül jársz. Hol a kereskedő haszna? Hát ott, hogy megveszi 1-2 ezer euró környékén a hulladékot, és azt adja el. Szóval tessék szépen számolni, a magyar árból vonj le 100-200 ezer hasznot, még egy 100-ast a behozatalra, a papírmunka része kiszámolható. Na és úgy üsd be a mobilébe, vagy az autoscout-ba a típust, és meglátod milyenek voltak eredetileg azok az autók. Az én autómhoz járt a német hirdetés kinyomtatva, 700 euróért volt hirdetve, nekem 400k HUF-ért adta el. Az 180 ezer (ha nem nézzük az alkut), mínusz hazahozatal.


Cserébe a magyar autó ennyiért egy elhasznált lefingott fos. Itthon senki sem költ az autóra, hanem akkor adják el amikor már annyira szét van használva, hogy nem érné meg rá költeni azt a 2-300 ezret, hanem azt rádobják az árra, és vesznek egy újabbat. Három hétig keresetem ennyiért autót, és nem volt. Mindegyik szétkopott gumis és fékes (ez még a legkisebb baj, de csak ezek 150 ezerbe belemennek alsó hangon), nem működő klímás, mindjárt szétesős autó volt. Kisebb-nagyobb mértékig szétrohadva. Hiszen miért költöttek volna az autóra, mikor az csak "felületi". Itthon addig használják az autót amíg gurul, majd összegányolják és használják tovább.


Szóval egyik megoldás sem jobb. Amelyikből találsz jobb állapotút, azt kell megvenni.

2017. máj. 1. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!