A Skoda, Renault, illetve már az Opel nagyautói akár Amerikában is elfogadhatóak lennének?
A 3 közül a legnagyobb az új Inshigna
A Superb és a Talisman közel egyméretű,hosszban kis híján elérik a 4900 centimétert, az Opel modellje viszont meg is haladja.
A legszélesebb viszont a Renault Talisman, ,1870 mm.
Például egy tipikus amerikai mid-size szedánok,mondjuk Chrysler 200 is széltében,hosszában akkora, mint ezek.
Kijelenthető,hogy bizonyos európai márkák középkategóriája,felnőtt az amerikaiakéhoz?
Persze, teljesen elfogadhatóak, de nem is a méret miatt nincsenek jelen az amerikai piacon, hisz Amerikában sem csak nagy autóval járnak az emberek.
A Skoda nincs Amerikában, mert még a VW is nagyon nehzen tud ott terjeszkedni, a Renault történelmi okok miatt nincs, az Opelt pedig nem tudom.
"Kijelenthető,hogy bizonyos európai márkák középkategóriája,felnőtt az amerikaiakéhoz?"
Az, hogy felnőtt-e, szerintem nem a méretektől függ, hanem a minőségtől és a megbízhatóságtól. Amerikában nyilván vannak nagy autók, sőt ezektől sokkal nagyobbak is, de nem mindenki jár nagy autóval. Nem a méret a lényeg. Ott más a kultúra, más a közlekedés, más az igényesség, és főleg mások a távolságok. Nem lehet máshoz hasonlítani. Tapasztalat szerint mind megbízhatóságban, mind összeszerelési minőségben jóval alulmúlják az európai autókat. A legkisebb autópálya is minimum 4 sávos, a közutak is minimum 2, néha 3. Hatalmas területek, hatalmas házak, mindegy nagy. Meg jó hogy a közlekedési eszközöket is nagyra tervezik.Viszont a kinti árcédulájukat tekintve ez érthető, kint annyiért kapsz 5 méteres 2-300 lóerős hodályt, amennyiért itthon egy relatíve kis autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!