Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Benzin VS Dizel Milyen költség...

Benzin VS Dizel Milyen költségeid voltak ami csak a motort illeti és hány km alatt?

Figyelt kérdés
Tipust is légyszives.

2017. ápr. 16. 12:38
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
72%

f.szom már...

MILYEN DÍZEL??????

Milyen típus, milyen évjárat, milyen motorrendszer, milyen benzines, milyen évjárat, milyen típus, milyen üa ellátó rendszer?


Ez a nem mindegy, nem az, hogy benzin, vagy dízel.

2017. ápr. 16. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
95%

Opel Zafira 1.6 2000

2009-be vettem, 200.000 km-rel, 1 millió forintért. A motorra kb. 300 ezer forintot kellett rákölteni, azóta tökéletesen teszi a dolgát. (8 év)

Picit eszi az olajat, de ez van. Hamarosan le kell cserélni. 270.000 km van benne.


Opel Vectra B 1.8 2001

2008-ba vettem, 120.000 km-rel, 1,6 millió forintért. A motorra csak az olajcserét, olajszűrő cserét, vezérműszíj cserét, meg tavaly egy Főtengely helyzet-jeladót kellett cserélni (kb. 2 ezer Ft.). Más költség nem volt. (9 év)


Dízellel, turbó benzines motorokkal nincs tapasztalatom.

2017. ápr. 16. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
Swift. '97-es évjárat. Lassan 5 éve van Nálam, azóta 55ezer km ment bele, a motorjára semmit nem kellet költeni. Csak az olajcserét. Kuplung csere volt, meg AC pumpa csere. Ennyi.
2017. ápr. 16. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:

Benzin - szinte semmi

Dízel - többszázezer három év alatt (adagoló, hengerfej, stb.)


Mitsubishi Colt 1.3, Mitsubishi Pajero 2.8


Kérlek, kérdező, meséld el, milyen következtést vonsz le ennyi információból?

2017. ápr. 16. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:

Golf IV 1.9 TDI (PD nélküli, 110 lóerős)

óra szerint 187.000-rel vettem, annyi volt-e benne valóban sose derül ki, de állapot alapján lehet. Azóta mentem vele 150.000 km-t. Motort, váltót érintően semmi (szó szerint semmi) költségem nem volt a kötelező szervízeket kivéve. Más téren is csak apróságok, a legnagyobb probléma a klíma kompresszor csere volt.

2017. ápr. 16. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 A kérdező kommentje:

Arra lennék kiváncsi hogy a dizelek valoban annyival problémásabbak átlagban a benzineseknél, mint amennyire az ember itt olvassa.

Személyes tapasztalat alapján maga a dizel motorral lehet több a gond, de egy benzinesre is lehet költeni.

2017. ápr. 16. 14:09
 7/22 anonim ***** válasza:

Ez egy legenda 30 évvel ezelőttről.

Ma már semmi alapja. Két dolog miatt nem tudnak elszakadni tőle a benzinafanok:

1. nincs más érv ma már a dízelekkel szemben. Egy modern dízel semmilyen tekintetben nem problémásabb, mint egy benzines, ellenben előnyei vannak.

2. Még mindig rengeteg sokat futott, visszatekert órás cégautóval b/sszák át az udvarban nepperkedő cigányok a jónépet, ezért aztán akit átvágnak nem azt mondja, hogy lehúzták, hanem a kocsi szar...

2017. ápr. 16. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:

"Egy modern dízel semmilyen tekintetben nem problémásabb, mint egy benzines, ellenben előnyei vannak."

egy ideig de aztán cserélni kell a nagynyomású rendszer minden alkatrészét

ezenkívül még mindig kerreg és rákkeltő

azt hiszem ennyi hátrány bőven elég is...

2017. ápr. 16. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:
90%
És pont akkor jön a benzineseknél a magasnyomású rendszer, gyújtás stb stb. Rákkeltő igen... Lépjünk már túl ezen, kamionok, buszok, erőművek, ezek okozzák a szennyezést nem a személyautók
2017. ápr. 16. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 crudy ***** válasza:
75%
De ez nem attól függ h ki mennyit költött rá. Az emberek túlnyomó többsége használt autót vesz. Ezekből vannak a suttyók akik nem törődnek vele és ha kezd gázos lenni tovább adnak rajta vagy előbb tovább adnak és a következő vevő nem sejtheti h nem tartották karban. Innen meg nem vita tárgya h melyikre kell többet költeni. A dízelre, mindig is így volt és így is lesz. Ha vezérlést kell cserélni az 200-500 ig terjedhet típustól függően és azt a tulaj nem szereti megcsinálni ezért még az előtt eladja h kiérne a dolog vagy ha már lejárt a csereperiódus ideje és a következő tulajnak kell megcsinálni. Benzineseknél kevesebb egy szerviz de sűrűbben meg kell lépni amit a suttyó vevőnek is meg kell tennie ha autóba akar ülni. Akkor van értelme a kérdésednek, ha veszünk két megegyező típusnak egy dízel és egy benzin modelljét nulla kilométerrel és megnézzük h melyikre ment el több 200 ezer múlva persze ugyan úgy karbantartva mindkettőt. Közre játszik, hogy a többség aki nem ért hozzá dízelt akar mert keveset fogyaszt hát "meg me nyomatékosabb oszt jobban gyorsú" és ha több dízel van az utakon többet is hallod h menyi baj van vele főleg mert a suttyó aki megvette városi használatra a dízelt nem akarja kicserélni a porlasztó csúcsokat de örömmel szét szidja mindenhol az autóját ahol csak teheti. Dízel és dízel között meg benzin és benzin között szintén hatalmas különbség van. 2.5 tdi motor hulladék a francia dízelek nagyon nagyon jók. Olasz bármilyen motor és suzuki benzin motor között megint ég és föld. Akkor mi van ha valaki ide írja h a benzinessel többet szopott? Error?
2017. ápr. 16. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!