Wartburg vagy Lada?
Indítatást érzek arra hogy elcseréljem a Wartburgom egy Ladára. Egy kockát szeretnék a legjobban, sedant. Ugyanakkor rengeteget beleöltem már a kocsimba. Friss lengéscsillapítás, motor teljesen felújítva, új váltó, kuplung.. Szerintetek megérné a csere? Lenne aki cserélne, vagy inkább eladjam, és a pénzből vegyek újat? Ha eladnám, mennyiért érné meg így hogy teljesen felújítottam, műszakis egészen jövő decemberig, viszont a karosszéria korrodált?
Nem szeretnék bukni a pénzemből és energiámból, ezért mindenképpen egy hasonló állapotú példányt szeretnék. Szóval technikailag legyen jó, kivülről mindegy. Szerintetek kapnék érte egy ilyen Ladát, vagy nagy a hézag az áruk közt?
Inkább a Waresz. Azt lehet pálinkázva szerelni nosztalgiázás közben.
Mondjuk a Ladát is :D
(aki olvassa a politika kategóriát az érteni fogja)
Na most had vegyen már olyat, amit ő szeretne, nem mindenki azért tart autót, hogy púposkodjon vele a belső sávban, van, aki szeret fillérekből fenntartani valami gépet, és nem az a legfőbb vágya, hogy autószerelő mekkmestereket, meg bankokat, végrehajtó irodákat szponzoráljon.
Én a Warnyú mellett szavaznék, egyszerűbb, a motorja is, nagyobb tér van benne, a lada egy borzalom, főleg az első futóműve a dupla lengőkarral, meg a kardán...képes szétrázni a kasznit, ha valami baj van vele.
Tőlem olyat vesz, amilyet akar, húsz éve lehetett volna mellette érvet felhozni, ma már nem. Elmúlt az az idő, hogy a boltok polcai tele voltak olcsó Lada meg Wartburg alkatrészekkel, meg minden ház hátsó udvarában bontattak vagy kettőt. Új alkatrészt körülményesebb beszerezni, mint mondjuk egy Swifthez vagy Astrához, ha van, akkor silány minőségű utángyártott, vagy drágább, mint az előbbiekhez. A bontott alkatrészeket már rég újrahasznosították.
Sokat esznek, szarul mennek, sok baj van velük, nulla biztonság, nulla komfort. Abból a pénzből, amit egy ilyenbe beleöl az ember, lehet venni jobbat. Nem belső sávban púposkodásra (ami nem tudom, mit jelent), hanem hétköznapi közlekedésre. Persze ha a kihívás a szempont, hogy hogyan tudunk pénzt, munkát, energiát fordítani a semmire, akár jó választás is lehet.
"Nem szeretnék bukni a pénzemből és energiámból", ezt írtad.
Egy hobbi nem erről szól, az pénzbe, energiába kerül, hogy cserébe olyasmivel foglalatoskodj, amit élvezel. És ritkán térül meg. Ennek tudatában viszont fölösleges mások véleményét kérni, racionális választ várni, meg kell venni azt, ami boldoggá tesz.
Hogy a rozsdás Wareszért új kuplunggal és váltóval kb. mennyit kaphatsz, az hulladékfémek aktuális felvásárlási árától függ.
"Hogy a rozsdás Wareszért új kuplunggal és váltóval kb. mennyit kaphatsz, az hulladékfémek aktuális felvásárlási árától függ."
Azt ugye tudod, hogy külföldön nem keveset fizetnek érte? Én 4 éve adtam el egy közepes állapotban lévő 2T Wartburgot. A vevő Hollandiában lakott, én szállítottam neki le az autót, plusz összeg fejében természetesen. Kicsivel több mint 3 millió Forintot kaptam érte. Az mondjuk igaz, hogy idehaza 100 ezernél többet nem adtak volna érte...
Én Lada párti vagyok, azt is vettem miután eladtam a Wareszt. A fő oka a váltásnak az volt, hogy szerettem volna egy komolyabb gépet összehozni, amire a Lada sokkal ideálisabb alapot nyújt. Nem bántam meg a cserét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!