Fiat uno 60 SL 1985-ös 1.1 benzin meleg időbe szórakozik, mi baja lehet?
túl sok naftát kapindításkor. Nem ismerem a típust, de ha automata szivatós, akkor ott lesz a probléma. Túl dús keveréket kap. A hidegindítás lényege: hideg motorban a nafta egy része lecsapódik, nem képez robbanóképes keveréket a levegővel, ezt kiküszöbölendő, indításkor "bedúsítanak" az autók. A ladánál ez a kihúzható szivató volt (kézi), kicsit modernebb, karbis autóknál az automata szivató (ami egy hőgombával érezte, hogy mikor kell dúsítani), illetve a modernebb, injektoros gépeknék van egy külön hidegindító.
Itt szerintem az lesz a baj, hogy megpusztult a hőgomba, és/vagy a karbi szivatója. Vidd el karburátoroshoz (valami öreg autószaki biztos tud segíteni, márkaszervízben valószínűleg csak körberöhögnének)
Ha meg nem a gyári karbi van rajta, akkor egyszerűen nincs jól belőve. Meg kett "sufnizva" az autó, "majd így megy mint a k*rv@élet" felkiáltással, de mivel ez alapból sem egy GTi, ezért fölösleges a "duplatorok". Kukázz egy gyárit valahonnan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!