Simson s53 beach racer vélemények?
Épp szörföltem a neten es megakadt a szemem egy simson s53-on.Beleszeretem megakarom venni(tudom ezek tul vannak arazva de sebaj) a tapasztalatok érdekelnének?
Végsebessége?
Megbizható-e?
Nehéz-e szerelni?
Mennyire jó vele endurozgatni?
Nyáron csúcs idoben hány órát lehet vele megtenni anélkül hogy valami baja essen?
Napi 30km-t(oda-vissza) bír-e?
Milyen sűrűn kell karbantartani?
Lecci ne olyanomat irjatok hogy nem éri meg meg hogy annak az árán egy újjabat vegyek.
Jah még annyit hogy mi a különbség a Megszakítos, tirisztoros, vape gyújtás között?
Ha tetszik akkor vedd meg. A több9t majd megtapasztalod.
"Nyáron csúcs idoben hány órát lehet vele megtenni anélkül hogy valami baja essen?"
Ez nagyon hülye kérdés, remélem érzed.
"Napi 30km-t(oda-vissza) bír-e? "
Persze hogy bír, feltéve ha nincs nagyon elhanyagolva.
"Milyen sűrűn kell karbantartani? "
Ha kell, akkor naponta. Nem tudok erre okosat mondani. Együtt kell élni vele és figyelni a viselkedését. Ha valami gyanús dologra figyelsz fel akkor annak meg kell keresni az okát.
S53-mal nincs tapasztalatom, csak 50-nel és 51-gyel.
De valakinek biztos lesz, mert rengeteg romos, zöld színű S53 Beach Racert selejtezett tavaly meg tavalyelőtt a Magyar Posta. De én tanultam a tinédzser korom tapasztalatiból és egyet sem vettem (helyette inkább négyütemű, papíros 125-ösöket nevetséges árakon, de az egy másik téma).
"Végsebessége?"
Mint minden Simsonnak: gyári állapotban 60 körül. A gyári adat is ennyi 1992-ig, utána 50 km/h - de feltételezem fojtással érték el, az meg régen ki lett iktatva.
"Megbízható-e?"
Az az állapottól, karbantartástól és a felhasználástól függ. Sárban kínozva, nulla sebességnél (tehát kevés a hűtés, mert nem fújja a menetszél) elég hamar tudnak használódni, főleg ha már kétes minőségű, a lehető legolcsóbb alkatrészekkel lett találomra javítgatva.
"Nehéz-e szerelni?"
Ha hajlandó vagy olvasni és tanulni arról, hogy mit is kell csinálni, akkor nem nehéz. Ha még sosem javítottál motort (vagy bármit) és nem is szánsz időt a megértésére, hogy mit miért csinálsz és hogyan, akkor nehéznek meg hatástalannak fog tűnni.
"Mennyire jó vele endurózgatni?"
A Simsonok és az MZ-k nagyobbik része úgynevezett hídvázzal készült, amiről a blokk tulajdonképpen lóg. Nem véletlenül nem látsz ilyen megoldást direkt terepre szánt motorokon. A merevítők segítenek, hogy a váz ne akarjon annyira deformálódni, de attól még a motorblokk tehetetlensége terheli jól a vázat.
"Nyáron csúcs idoben hány órát lehet vele megtenni anélkül hogy valami baja essen?"
Mármint hogyan? 40-nel, jó állapotú motorral, jól beállított karbival sík úton amíg ki nem fogy a tank. A többi esetet nehéz tippelni.
"Napi 30km-t(oda-vissza) bír-e?"
Ahogy fent: lehet olyan állapotba hozni és/vagy olyanban tartani, hogy ne legyen neki gond.
"Milyen sűrűn kell karbantartani?"
Lásd: kezelési útmutató.
"mi a különbség a Megszakítos, tirisztoros, vape gyújtás között?"
Erről biztosan van részletes írás valamelyik Simsonos oldalon...
"Lecci ne olyanomat irjatok hogy nem éri meg meg hogy annak az árán egy újjabat vegyek."
Ha szeretnéd, ha nem: tartós terepes használatra tekints el tőle. Ha csak aszfalt, esetleg egy kis földút, akkor be lehet vállalni talán. Győzködni sokat nem foglak, még ha vannak erősebb, megbízhatóbb, könnyebben karbantartható, terepre alkalmasabb és nem drágább (vagy nem jelentősen drágább) motorok is, amiket a Simsonnál 20-30 évvel később terveztek, felhasználva az addig összegyűlt tudást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!