Simsonon gyári tirisztoros gyújtás mik a vélemények róla?
Simsonon gyári tirisztoros gyújtás ? kinek mi a vélemyéne róla ? milyen tapasztalatok vannak vele kapcsolatban sokáig bírja jól bírja megbízható ?
Jelenleg megszakítós gyújtásom van de a jövőben gyári tirisztorosra gyűjtök !
Jó a tirisztoros, megbízható, nincs vele gond. Egyetlen egy hátránya van csak: ha útközben behal, ezt nem tudod megbuherálni. A megszakítóssal a legtöbb esetben még hazahúzza a belét, meg lehet buherálni.
Amúgy ha j állapotú a megszakítós gyújtásod, kár lecserélni. Azokkal se szokott gond lenni, csak karban kell tartani. Érteni kell hozzá.
Bizony. Az oké hogy elméletileg a jeladós gyujtás jobb, de ha behal, akkor lehet legózni. Példának okáért valamiért nem lesz szikra a bemelegítés után. Mint mondjuk nekem. Cserélsz kondit, gyertyát, kábelt mert ezek filléresek. Aztán tirisztor egységet. Az már nem az és meggyógyult. De például egy barátomnak nem lett vége itt, cserélt alaplapot is. Mire rájött hogy a gyujtáskapcsoló volt a ludas.
Jó a megszakítósnál is végigmész a listán (hacsak nincs egy komplett teszt állomásod), de nem mindegy mennyi pénz megy el.
Az érem másik oldala, hogy miért is akarsz megbontani egy jól működő rendszert. A megszás 6000-res fordulatszámig tökéletesen teszi a dolgát, és még ha több is kell, egy erősebb rugóval többet is foroghat. 6000 fölött meg nem fog dolgozni neked az a motor, csakazért mert elektronikus gyujtásod van. Oda már kell a henger, kipu, stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!